recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 9.3 kortere batteritid på iPad Air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 9.3 kortere batteritid på iPad Air

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 968
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Min står på "Hent", den er slet ikke aktiv før app'en åbnes

Du kan også prøve at gå ind i indstillinger -> Generelt -> Opdater apps i baggrunden.
Her inde kan de se hvilke apps der har tilladelse til at "arbejde" i baggrunden når du ikke bruger appen.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Min står på "Hent", den er slet ikke aktiv før app'en åbnes


Du kan også prøve at gå ind i indstillinger -> Generelt -> Opdater apps i baggrunden.
Her inde kan de se hvilke apps der har tilladelse til at "arbejde" i baggrunden når du ikke bruger appen.

Skydeknappen er slået fra. Og der står 4 apps på en liste. Betyder det at de opdaterer i baggrunden?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 17:40
Hvilken oplader benytter du til din iPad ?

Jeg har selv købt en lidt størrere oplader, så jeg kan oplade flere telefoner og iPad samtidigt.
Dels lader den telefonerne hurtigere, samt den bliver ikke så varm som de små iPhone ladere.
Nå ja så er brandfaren vel lavere ved kun en lader end at benytte 4-5 forskellige ladere.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvilken oplader benytter du til din iPad ?

Jeg har selv købt en lidt størrere oplader, så jeg kan oplade flere telefoner og iPad samtidigt.
Dels lader den telefonerne hurtigere, samt den bliver ikke så varm som de små iPhone ladere.
Nå ja så er brandfaren vel lavere ved kun en lader end at benytte 4-5 forskellige ladere.

Den originale med uoriginalt 30 cm kabel
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu