recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel i billed og lydkvalitet ved HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel i billed og lydkvalitet ved HDMI

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2006 kl. 08:50

Hej.

Hvis jeg var dig ville jeg da prøve. Min "glemmer" af og til at den står til at bruge HDMI-udgang, og hopper over på Scart.

Min er indstillet til 576P og så lader jeg mit PV60 om resten.

Drevet lyder som en motorvej ved købe dvdskiver, med "backup" skiver suser den svagt.

m.v.h.

Ps: Det er ikke noget bras, det er bare en Kiss!!

Til top
martinc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 00:09

Hejsa

Tv'et er modtaget, og dvd'en er sat til - blot en midlertidig opsætning. Jeg synes den bedste opløsing for mig er 576p eller 720p fra dvdafspilleren. Begge billeder er meget skarpe via HDMI. Billedet ved 720p bliver dog en lille smule mere "sammenpresset" i højden ved 720p, end ved 576p.

Er der iøvrigt nogle andre derude med erfaringer omkring Marantz DV4001 afspilleren, jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle tests eller noget derude.

Har ikke sat min reciever til endnu...

Havde egentligt tænkt at jeg skulle bruge afspilleren som cd-afspiller, og har hørt at der er nogle fordele ved at trække kabler analogt til cd-afspilning i stedet for at bruge coax digital kablet til det hele.



Redigeret af martinc - 27-November-2006 kl. 00:11
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu