recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Irriterende situation med KrishAV 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIrriterende situation med KrishAV 

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Lau16 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Vi har jo i de efterhånden mange bulk-køb fået tude ørerne fulde af at de er pana/pio autoriseret forhandler og derfor kan produkter købt hos dem, sendes til rep. her i dk.

Så der er vel ingen grund til bekymring.

Problemet er så at det kun er så længe at EU-warranty'en gælder (1 år), men derefter er det Krish AV, der sidder med aben.

Ahh ok Jeg har nu under alle omstændigheder tænkt mig at købe en ekstra forsikring som dækker alt rep i dk efter det 1. år til det 4. år.

Lahan: Ja det tør jeg godt Jeg ved jo nu hvordan tingene fungere. Det gjorde jeg slet ikke dengang. Desuden er det jo et pioneer jeg køber denne gang og det kan jeg jo få lavet her i DK hvis der skulle være noget galt. Det samme med pana bd50 afspilleren.

Det kunne jeg ikke med mit sharp tv.

 


Sikkert en god ide med den forsikring.
Kan ikke se hvorfor det er bedre med Pioneer.
Dengang ved pio fælleskøbet ville de ikke rører ved deres egne TV, selvom de var købt hos en dansk forhandler.

Ja du ved hvordan tingene fungerer i teorien, spørgsmålet er jo bare om de også fungerer sådan i praksis.

De skærme var da også parallel importeret var de ikke?

 

 

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Nu er der en del der nævner at de tvivler på om de nu tør købe pana eller pio hos krisahv.


Vi har jo i de efterhånden mange bulk-køb fået tude ørerne fulde af at de er pana/pio autoriseret forhandler og derfor kan produkter købt hos dem, sendes til rep. her i dk.


Så der er vel ingen grund til bekymring.


Køber selv pana bd50 og pio 5090 her i løbet af sommeren.


Jeg har dog haft problemer med krishav for 1 år siden da jeg købte mit Sharp tv. Det brummer og der er MASSER af banding, eller hva det nu kaldes. Jeg meldte fejlen til ham medd et samme jeg fik tv'et sat til. Men han ville dengang ikke betale fragt frem og tilbage, så jeg har levet med fejlene i et år nu. Jeg vidste dengang ikke at DE skulle betale fragten.



Er det ikke meget normalt med LCD og banding?

At det så brummer er en anden sag. Dog kender jeg ikke sharp tv, men det kan vel også være meget normalt.

Mit eget Crt, gud være med det, støjer med ca. 25 db brummen, som skifter frekvens alt efter hvad der vises på skærmen. Desuden er der kommet en grøn plet i den ene side (som dog mest ses når der er hvid skærm). Jeg har bare tænkt, at jeg har købt et for dårligtt (bygget) tv til at kunne forlange mere mht. holdbarheden. Det er dog også 7 år gammelt.

Måske derfor jeg glæder mig som en besat til de nye pio

Ved ikke om det er normalt med banding på LCD, men hvis det er, og jeg vidste det dengang, så havde jeg ikke købt skidtet. Aj, jeg har nu været ok tilfreds med tv'et. Men jeg brummeriet kan jeg ikke leve med.

Men hvis jeg skruer helt op for backlight så brummer det ikke. Så jeg har kørt med et lidt åndssvagt billede i 1 år fordi jeg tolerere ikke brummen

 

Til info kan jeg oplyse at mit sharp 42XDE ikke siger en lyd.. (backlight på -2). Mne jeg har da også hørt om andre med dit problem.... Mener de fik repereret deres.. (Fælleskøb på recorder).

banding?? Ikke noget jeg ligger mærke til...

 

Til top
ALCFOTO Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2008 kl. 09:03
Min 46 xde siger nu heller ikke noget, og ingen banding
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub
Pioneer PDP LX5090 KALIB.
Pioneer BDP-LX71
LOGITECH HARMONY 1000
Mine Blu-ray film

Til top
Epsilon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 15:40
Jeg har netop ,som står andetsteds på forummet, købt tv hos krishav. Det skal da blive interessant at se hvad jeg har rodet mig ud i
Mit indtryk var ellers at det var et godt sted at købe tv?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Vi har jo i de efterhånden mange bulk-køb fået tude ørerne fulde af at de er pana/pio autoriseret forhandler og derfor kan produkter købt hos dem, sendes til rep. her i dk.



Jeg kan iøvrigt ikke finde dem på forhandler listen hos panasonic.co.uk - Men de dukker fint nok op hos Pioneer.

Til top
Lau16 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Vi har jo i de efterhånden mange bulk-køb fået tude ørerne fulde af at de er pana/pio autoriseret forhandler og derfor kan produkter købt hos dem, sendes til rep. her i dk.



Jeg kan iøvrigt ikke finde dem på forhandler listen hos panasonic.co.uk - Men de dukker fint nok op hos Pioneer.

 

Ja så skal du kigge bedre næste gang  For han står der...

 

 

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 17:10
Det gør han søreme også, tror jeg supplere brillerne med et sæt kontaktlinser.
Til top
Lau16 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 17:13

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Det gør han søreme også, tror jeg supplere brillerne med et sæt kontaktlinser.

 

Hehe ja og du skal nok også op i en 60"

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu