recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Discovery+ og HBO Max Hvad nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Discovery+ og HBO Max Hvad nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Woodhead Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woodhead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Discovery+ og HBO Max Hvad nu?
    Sendt: 29-Maj-2024 kl. 13:28
Er der nogen der ved hvad man skal gøre når man har abonnemet på begge? Skal man bare opsige DIscovery+ og køre videre i Max? 
Jeg har KUN Discovery+ for sportens skyld og kan ikke lige se hvordan jeg får det med på Max. Misser jeg noget?

P.f.t.
Carsten Lau
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2024 kl. 07:35
Sport hos Max er et tilkøb til 40 kr. Så du skal minimum købe Max Basis og tilføje det efterfølgende. Men har du det via mobil eller tv-udbyder kan muligheden evt. mangle, og har du Max via Apple App store, så sælger de der kun Premium + Sport samlet.

Jeg har forsøgt at samle et overblik her

Nogle Discovery+ kunder har fået et 50% på Max tilbud resten af 2024 på mail. Det er standard Max  abonnementet, som så koster 59,50 til og med december.
Til top
davidmiller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2024
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davidmiller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2024 kl. 09:33
Hello,

I think you have to use Discovery+ purely for sports and can't find the sports channels or content on Max, it might make sense to keep Discovery+ if it meets your needs better in that area. You should check if the sports content you enjoy is available on Max or if there are other sports-focused streaming options. If you find that Max doesn't cover the sports you want, continuing with Discovery+ might be the better choice. You may also want to review both services and compare them to see if you can consolidate your subscriptions.

Not
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu