recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Pioneer SC-LX86
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for Pioneer SC-LX86

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mickey13 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mickey13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for Pioneer SC-LX86
    Sendt: 19-Juli-2024 kl. 11:15
Jeg er egentlig rigtig godt tilfreds med min nuværende AVR men ønsker at opgradere med Dolby Atmos og HDMI 2.1 (og helst ikke med den problemfyldte/båndbreddebegrænsede første implementering). Jeg synes ikke at jeg kan finde noget der minder om en 'moderne' udgave af min LX86, hverken hos Pioneer eller andre mærker. Har I nogle bud på en erstatning? Er klasse D ved at være uddød?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2024 kl. 12:42
Har selv haft adskillige Pioneer forstærkere og recievere. Men da jeg gik over til Marantz, synes jeg lyd og byggekvalitet blev bedre. Kører med en Marantz SR7011 på 8. år uden problemer.

Hvis jeg skulle købe en ny, ville jeg kigge på 

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu