recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebio/anlæg..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjemmebio/anlæg..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jasmin06 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjemmebio/anlæg..
    Sendt: 12-December-2009 kl. 12:11
Hejsa,
står i den heldige situation at skulle flytte ind i et splinternyt hus her i foråret og vil i den anledning for første gang investere i noget ordentligt lyd til stuen.
Jeg købte for nogle år siden et 42" Pioneer efter kyndig rådgivning herinde Clap(mener det hedder noget PD42XD, eller noget i den retning) som jeg stadig er super glad for.
Jeg vil meget gerne have noget surroundlyd tilsluttet mit tv. jeg har bare de krav at det skal være lækkert design (enkle og evt højglans) og meget gerne undgå højtalere der er placeret på gulvet og heller ikke alt for store. Jeg vil samtidigt gerne kunne bruge dette højtalersystem til at afspille musik (Ipod, CD og høre radio) Ved godt det er mange krav at stille men ved at hvis det findes så er det herinde jeg skal spørge Smile. mit budget er ca 10k plus eller minus et par tusinde er selvfølgelig helt fint.
Mvh
Henrik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu