recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung DVD+R
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung DVD+R

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ckvist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Maj-2006
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung DVD+R
    Sendt: 28-December-2009 kl. 12:38
Hej.

Kan en Samsung HT-BD2 eller HT-BD1255 afspille DVD+R? - Kan finde en masse lister over hvad de kan afspille på nettet, og nogle af listerne er DVD+R med, og andre ikke. Nogen der har dem (eller bare den ene) og kan prøve det?

/Carsten
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 02:11
Ja og Ja

HTBD2 http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HT-BD2R/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F

HT-BD1255 http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HT-BD1255R/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F

Ligemeget hvad du læser om på nettet, så tjek producentens hjemmeside. Der vil du næsten altid finde det "rigtige" svar. Smile


Redigeret af JordanDK - 30-December-2009 kl. 02:12
Til top
ckvist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Maj-2006
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 08:04
Men det der står på producentens hjemmeside er IKKE det samme som står i manualen!! - Ringede så og spurgte. ... Meget flink mand, og han kunne da også godt se, at det ikke lige var optimalt at hjemmesiden siger et og manualen noget andet! - Han mente så at manualen burde passe, og at hjemmesiden var forkert... Men helt sikker var han ikke.

Ved du det? - Eller har du bare læst hvad jeg også selv har læst?

Men nu har jeg prøvet at købe BD-1255 på nettet, så kan jeg jo returnere hvis ikke jeg er tilfreds.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af ckvist ckvist skrev:

Men det der står på producentens hjemmeside er IKKE det samme som står i manualen!! - Ringede så og spurgte. ... Meget flink mand, og han kunne da også godt se, at det ikke lige var optimalt at hjemmesiden siger et og manualen noget andet! - Han mente så at manualen burde passe, og at hjemmesiden var forkert... Men helt sikker var han ikke.

Ved du det? - Eller har du bare læst hvad jeg også selv har læst?

Men nu har jeg prøvet at købe BD-1255 på nettet, så kan jeg jo returnere hvis ikke jeg er tilfreds.


Ja okay kan jeg godt se. Det er typisk. LOL Men har en BDP-1400 fra Samsung i soveværelset, og den understøtter alle skiver. Dog først efter jeg havde firmware opdateret den. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu