recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3-Onkyo 805="pop" i højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3-Onkyo 805="pop" i højtaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KristianMO Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3-Onkyo 805="pop" i højtaler
    Sendt: 29-Maj-2010 kl. 12:55
Hej
 
Når jeg har set en film på PS3, og efterfølgende trykker "afbryd afspilning" på PS3, så oplever jeg et form for "pop" i mine højtalere når PS3 går tilbage til Hovedmenuen.. Er ret overbevist om at det er noget som pludselig er kommet.. Andre der oplever det samme? Eller ved hvad det kan skyldes ?
 
Kristian
Til top
JannickB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 13:16
Hej

Der har tidligere været et issue med at 805 pop'er i forbindelse med PS3, tror det er noget med at codec/lydformat ændres når man går fra film til menu. Mener der kom en firmware opdatering fra Onkyo der skulle løse det, men har aldrig selv prøvet det da min er fra efter opdateringen var sendt ud. 
Pioneer LX5090H | Emotiva RPA-2 | Emotiva XDA-1 | Dali Helicon 300 Mk2 | Dali Silver Wave Four | Sony PS3
Til top
KristianMO Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 13:37
Det lyder da meget sandsynligt.. Du skulle vel ikke vide hvordan man kan se sin Firmware-version på forstærkeren ? Hvad angår at få den opdateret til en nyere version - det kan man vel ikke selv ordne ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu