recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround med medieafspiller ala B&O, muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSurround med medieafspiller ala B&O, muligt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
uggeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Februar-2009
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Surround med medieafspiller ala B&O, muligt?
    Sendt: 30-November-2010 kl. 18:49
Hej
 
Jeg er på udkig efter noget nyt surround. Jeg vil meget gerne have noget i stil med fx B&O
 
Det design som B&O har tiltaler mig meget, men for det første er det for dyrt og så har fx medieafspilleren snart nogen år på bagen (vil have en medieafspiller der kan connect til min pc, må også gerne kunne afspille blu-ray etc). Det er dog ikke udelukkende design, men højtalerne skal også spille godt.
 
Jeg har bl.a. set på Samsung HT-C9950W (http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HT-C9950W/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail) men synes fx. materiale kvaliteten var lidt skuffende, men det er den slags jeg er ude efter.
 
Prisniveau: 15.000 kr.
 
Har I nogen gode bud?
 
På forhånd tak.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu