recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LBP download ved køb af PSN+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLBP download ved køb af PSN+

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: LBP download ved køb af PSN+
    Sendt: 24-Juni-2010 kl. 22:06

The other day, my veterinarian gave me tranquilizers for my cat Hannibal. She gets pretty feisty when in a cage, so my impending move doesn't bode well for her if I don't get narcotics. And while I have no idea what that has to do with PSN Plus or the fact that the Europeans will receive Media Molecule's radical LittleBigPlanet upon signing up for a year with the service, I'd thought I'd tell you. We're friends. We share things. Maybe that's what I'm going for here.


Regardless of subscription type (there's two; 90 and 365 days), Europeans eager to get auto firmware updates under PSN Plus will get multiple games with a subscription. The introductory outlier is LBP as I've just mentioned, but each month Sony will give away at least one PSN game, two PSP Minis titles, and a solo PS One ****c to all subscribers.
Wipeout HD , Field Runners, Age of Zombies and PS One ****c Destruction Derby will be the first of these available June 29 through August 3. "

http://www.giantbomb.com/news/europeans-to-get-lbp-as-a-psn-plus-bonus/2236/ 

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2010 kl. 22:10
Udover man hurtigt kan tjene pengene hjem PSN+ koster, så får man også lige det fantastiske LBP med. Spillet kan godt nok købes billigt nu, men for dem af jer der er interesseret i spillet samt de andre ting man får er dette jo alle tiders. 

Noget jeg er lidt misundelig på, er det at ens playstation selv kan starte, download opdateringer til spil og firmware, installere også slukke igen. Det er jo genialt hvis man er på arbejde og bare vil spille når man kommer hjem.

"Desværre" er alt vores elektronik omkring TV'et sat til en spareskinne, så det kan ikke lade sig gøre.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 15:06
Det fint nok at man får et spil som LBP gratis, og hvad der ellers måtte komme i fremtiden. Men jeg mindes at have læst at man kun kan benytte disse spil så længe man har et aktivt abonnement @ PSN+

Fesent.. så kan man jo ligeså godt bruge pengene på at købe de spil også få lov at beholde dem ..


Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 19:01
LBP er dit, men de andre PSN titler man får hver måned forsvinder så snart man stopper sit abonnement. Vælger man så at blive medlem igen senere får man alle sine spil igen. 

Jeg spiller ærligt  talt ikke mine PSN spil andet end når jeg får dem, så får mig ville det ikke være noget problem..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu