recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: PS3 gerne med tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: PS3 gerne med tilbehør

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zalamdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2015
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zalamdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: PS3 gerne med tilbehør
    Sendt: 06-November-2015 kl. 22:03
Jeg er interesseret i at købe en PS3, om det er en 40gb, slim, eller en tredje version er fuldkommen underordnet, så længe den kan køre PS3 spil.

Der må gerne være tilbehør med i form af controllers osv.

Lad mig høre hvad I har :) 
Til top
Kunox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kunox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 12:00
Hej
Jeg har en PS3 som vi ikke bruger mere, den er vel 6-7 år, men virker fint, der medfølger et enkelt consol samt følgende spil: GTA 4&5, Battlefield 4 samt FIFA 15 og nogle ældre FIFA. Priside 600 kr. Kan ses og prøves i Lyngby.

Mvh. Henning
Til top
Mercu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2010
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mercu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 00:09
Jeg vendee lige tilbage imorgen men det er umiddelbart interessanr

Den er dog til en anden så ska ha bekræftet interessen men lyder godt!
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler
Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd
Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm
PS3 40gb FAT
Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 15:43
Hvis det skal være i Jylland har min søn en.
2 controller
Mange spil. Kan lave en liste hvis det har interesse.
Determinisme en cech2504a så den kan downgrades og få cfw på.
Der er kamera med
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 18:55
Den kunne jeg måske godt være interesseret i, har sendt en PB
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 19:03
Har en ps3 slim med controller og kabler i fin stand. Der medfølger bla Gta5, battlefield 4, diablo 3 og ca 15 andre ældre titler. Skal afhentes i 2860
Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 19:35
Har en i Vejen med 21 spil 2 controllere . 2 move controllere. Guitar. Navigator controller fjernbetjening og 21 spil
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu