|
Tilslutning af Højtaler til BeoPlay A9 |
Besvar |
Forfatter | |
Saller
Ny bruger Oprettet: 28-December-2013 Sted: Valby, DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2013 kl. 22:04 |
Hej med jer
Jeg er lidt på udebane her og håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg er helt vild med B&O´s BeoPlay A9 og hvad den formår at kunne. Jeg er parart til at investere i den, men jeg har et spørgsmål, som sikkert nemt kan besvares, men da jeg ikke selv er særlig stærk inden for dette felt, håber jeg i kan hjælpe. Jeg bor i en 5 værelses lejlighed, og vil naturligvis gerne nyde min musik i mange af rummene. Er det muligt at tilslutte andre trådløse højtalere til en BeoPlay A9?? Fx en BeoLab17 ?? På forhånd mange tak. Mvh. Saller |
|
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det er ikke helt det der er meningen med A9, det er et produkt der skal står alene.
Hvis du ønsker evt. Beolab 17 så er de meget fleksible i tilslutning, så du kan enten bruge B&O Playmaker eller en almindelig Airport express. Alt efter hvad du skal have tilsluttet naturligvis. Der sker intet ved at investerer i en A9 da du har masser af muligheder bagefter.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du gerne vil bruge så mange penge, bør du få en demo.
Desuden er det smart at lave en lille tegning over hvad du gerne vil opnå. Og i hvilken rækkefølge.
Er det kun musik?
Hvordan afspiller du?
Skal det også kunne bruges til TV lyd.
Hvor mange rum?
osv.........
Held og lykke med projektet.
|
|
Saller
Ny bruger Oprettet: 28-December-2013 Sted: Valby, DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar.
Jeg må hellere få booket en demostration hos B&O Frederiksberg. GOdt nytår til jer begge
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |