|
Kan jeg splitte 3d og hd lyd fra hinanden? |
Besvar |
Forfatter | |
ridderen
Bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2012 kl. 13:24 |
Hej AlleJeg vil gerne købe en 3D medie afspiller, måske popcorn hour A-400, når den kommer.
Men problemet er at jeg har en 1.3 hdmi Surround reciever, dvs jeg kan ikke kører A-400>>Reciever>>TV hvis jeg vil se full 3d. Da min 3d bluray afspiller har 2 hdmi udgange så kan jeg smide gøre det således: bluray>>tv Bluray>>reciever og der kan jeg godt se full 3d med hd lyd. Så spørgmålet er, kan jeg med kun en hdmi udgang, i a-400 få 3d på tv med hd lyd ? på nogen måde eller skal jeg ud og invistere i en 1.4 reciever. Eller kan man sende en 1.4 signal direkte op i tv, og så sende 1.3 lyd direkte ned i reciver ? havde popcorn houren bare været født med 2 hdmi udgange så havde der ikke været noget problem mit setup er: TV: 55VT50 RECIEVER: NAD T747 Håber at der er nogen som forstår mit spørgsmål og vil hjælpe. mvh Ridderen
|
|
ridderen
Bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Funktioner
Tak(0)
|
SLET DENNE... den er sku oprettet forkert
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |