|
Dali-højttalere |
Besvar |
Forfatter | |
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Maj-2024 kl. 23:05 |
Hvordan vil man rangere Dalis højttalerserier i forhold til hinanden fra bedst til dårligst (både nuværende og tidligere modelserier)? Og hvilken brugt model ville du vælge (uanset alder og højttalerserie) der giver mest value for money og hvorfor?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er så mange serier ar det stort set er en umulig opgave.
Havde jeg chancen er der i øjeblikket kun et sæt Dali højttalere jeg ville købe Dali MegaLine Altså ud over de Dali 3a og 4b jeg har i forvejen :-) Klaus
|
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror det er sådan med deres nuværende (fra “bedste” til entry).
Kore Epikore Epicon Rubicon Opticon Oberon Og inden det tror jeg nok Zensor var deres entry efterfulgt af Lektor (måske det er en ældre entry), og inden det var Concept deres entry og Ikon lige over og så Mentor og Euphonia hvis jeg husker rigtigt. Jeg har længe gerne ville eje et sæt Helicon 800, eller mere realistisk for min økonomi, Grand Diva. Begge er i den øvre ende af Dali, dog mange generationer gamle.
Redigeret af HessiDude - 03-Maj-2024 kl. 22:55 |
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1546 |
Funktioner
Tak(0)
|
HessiDude laveste serie er dali spektor og de er slet ikke så ringe selv om de kræver effekt for at spille højt med 82 og 84 db følsomhed
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |