recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er LG G2 stadig værd at købe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er LG G2 stadig værd at købe

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas74 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2013
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er LG G2 stadig værd at købe
    Sendt: 22-August-2024 kl. 16:50
Hej forum.

Jeg har i LAAANG tid gået og overvom det var tid til at skifte mit 50" Plams TV ud med et OLED  og været tæt på flere gange. Der som regel faldet på at jeg er mest til LG og G serien er bare noget federe end C serien når det kommer til design mv. men prisen er også noget heftig. 

Men nu er det sådan at Bilka har tilbud på det gamle G2 TV som man kan få til kun 9000 kr for 65". Det er godtnok tillokkende men skal lige høre om der er noget stort jeg går glip af ved vælge den lidt ældre G2 over C3 som man kan få til omkring 1500 mere 

Hvad siger i? 

Thomas

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2024 kl. 18:54
Tror at G2 er bedste TV til prisen i øjeblikket.

Har lige købt et 65” til levering i morgen som erstatning for vores 17år gamle Panasonic 42PX70.
Mvh Jesper
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1031
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2024 kl. 19:53
G3 har højere brightness som jo er fedt med den nye teknologi og kan skifte frame rate og opløsning uden sort skærm.

Men til prisen. Klart valgt G2
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 06:47
Det er en super pris på LG G2. Jeg ville ikke tøve, stod jeg selv og kiggede efter en 65" i det budget.

Det er klart, at der er sket fremskridt med MLA OLED i bl.a. LG G3 og G4 samt QD-OLED, men her er prisen jo også en helt anden.

PS: 77" LG G2 sælges til 13.666 kroner pt. hvilket også er en super pris: https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Til top
A.Møller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2024
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Møller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 18:04
Hey Thomas.

Jeg har selv lige skiftet mit trofaste pioneer 508xd plasma tv ud.(årgang 2008)
Mit valg faldt på Samsung s94c (s90c) i 77" til billedet og en Marantz M1 til lyden.
jeg meget tilfreds med min opgradering.

Jeg stod imellem LG C3 og Samsung s90c'serien
LG G2 til 13.666 havde været tiltrækkende.(nærmest uimodståeligt Smile

Når der kommer en ny model, vil den som regn være forbedret på flere områder.
Det gør dog ikke forgående modeller ringere.
En LG G2 der får flotte anmeldelser bliver jo ikke dårligere fordi der kommer en G3, eller G4.

Men hvis både plads og budget tillader det så kig på 77", det vender man sig godt nok hurtigt til Wink




A.Møller
Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juni-2004
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DjonDjoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2024 kl. 16:51
Jeg var selv meget i tvivl med det G2 tilbud. Var nysgerrig på qd-OLED og de mere skarpe farver, da jeg er ved at være lidt træt af de mere afdæmpede LG farver og manglende evne til at kunne ses ordentligt, når solen skinner, som mit C6 og B2 har problemer med. I min lokale Bilka Skalborg faldt jeg så over et 65" Samsung S92C til 9999 kr, så det har jeg købt. Det var deres sidste. De havde mærkeligt nok også en del 65" LG C3 stående til 9288 kr, hvilket også virker meget billigt og til helt andre priser end på deres hjemmeside, så måske det er værd at tjekke ud, hvis man bor nær en Bilka. Men mellem G2 og C3 ville jeg vælge G2, når det endda er billigere, har heatsink og inkl fedt vægbeslag og 5 års panelgaranti (selvom jeg ikke ved hvor meget den garanti er værd, når man selv skal betale arbejdsløn og den måske ikke dækker burn-in)

Redigeret af DjonDjoe - 24-August-2024 kl. 16:52
Til top
Thomas74 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2013
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2024 kl. 13:19
Jeg glemte helt at vende tilbage og takke for jeres feedback. Jeg valgte at hoppe på tilbuddet og det er nu sat op hjemme hos mig indtil videre er jeg rigtigt godt tilfreds og positivt overrasket over at lyden i det faktisk ikke er alt for ringe. 

Så mange tak for jeres hjælp. 
Thomas
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2024 kl. 13:39
God fornøjelse, Thomas Smile

Hvordan vurderer du den ift. dit gamle plasma-TV?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu