recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WiFi kanal scanner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WiFi kanal scanner

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2024 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad siger yousee til det?

Hvad sker der, siden du har brug for at genstarte den?


Klaus

De har 2 gange opdateret routeren, men det holder kun et par måneder. Og nu gider jeg ikke mere.

Den mister helt signalet. Og jeg kan ikke logge ind igen før den er genstartet. Det er faktisk den anden router som gør det. Denne har så holdt i lidt over et år.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2024 kl. 23:43
Så må vi håbe at det hjælper at skifte leverandør…….


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2024 kl. 23:49
Jeg ville købe en router. Hvis prisen på forbindelsen er til at overkomme og den er stabil, så er det nemmere bare at smide en tusse efter egen router.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 01:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Så må vi håbe at det hjælper at skifte leverandør…….


Klaus
Kan kun håbe. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 01:11
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg ville købe en router. Hvis prisen på forbindelsen er til at overkomme og den er stabil, så er det nemmere bare at smide en tusse efter egen router.

Det ville jeg gerne, men kan bare ikke, finde ud af at sætte sådan noget op. Netværk skal helst være plug and play for mig. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12292
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 01:58
Der er ikke rigtigt noget at sætte op, udover navngivning og password til det trådløse netværk man skal bruge. Selv min, en GL.iNet Flint 2, som kører med open source software, er præcis ligeså enkel at finde ud af som alle de udbyderkasser jeg har haft. Egentlig er det nok lidt nemmere, bare man holder sig til de simple funktioner, fordi OpenWRT med GL.iNets skin bare er bedre lavet.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7041
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 07:08
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg ville købe en router. Hvis prisen på forbindelsen er til at overkomme og den er stabil, så er det nemmere bare at smide en tusse efter egen router.

Det ville jeg gerne, men kan bare ikke, finde ud af at sætte sådan noget op. Netværk skal helst være plug and play for mig. 

Hvis du køber en så er jeg sikker på at vi er mange der kan hjælpe .

Men på F.eks Asus routere tager de få minutter at lave et navn og password.  Og du er kørende
Der en dansk menu   Og nemt forståeligt. 

Så er du herre i eget wifi hus. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg ville købe en router. Hvis prisen på forbindelsen er til at overkomme og den er stabil, så er det nemmere bare at smide en tusse efter egen router.

Det ville jeg gerne, men kan bare ikke, finde ud af at sætte sådan noget op. Netværk skal helst være plug and play for mig. 

Hvis du køber en så er jeg sikker på at vi er mange der kan hjælpe .

Men på F.eks Asus routere tager de få minutter at lave et navn og password.  Og du er kørende
Der en dansk menu   Og nemt forståeligt. 

Så er du herre i eget wifi hus. 

😀

Nu vil jeg prøve, at få en anden udbyder i første omgang. Der har alligevel været en del gennem alle de år jeg har været der. Vi kan desværre ikke få fiber endnu, selvom det ligger lige ude ved vejen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nope. Er på iPad og iPhone's.

Hej. 

Jeg ved ikke hvilke muligheder I har til at finde et alternativ til YouSee.
Men til iPad og iPhone's. vil jeg forslå det samme, som jeg anbefalede min søster i fredags.

Her er et FØDSELSDAGSTILBUD for COOP MEDLEM. Skift til eesy 500 kr i bonus. Og 29 kr i 2 mdr.


Click på grøn 'Bestil her' og få dette link:


eesy er et lavprisselskab fra TDC.

Her er en Dansk forklaring fra Telmore: Brug din mobil som hotspot - iPhone:


En anden mulighed til din iPad er, at købe en mobilrouter og bestille et 

Datadelingskort Pr. måned til 39,00 kr.

Hilsen Carsten.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nope. Er på iPad og iPhone's.

Hej. 

Jeg ved ikke hvilke muligheder I har til at finde et alternativ til YouSee.
Men til iPad og iPhone's. vil jeg forslå det samme, som jeg anbefalede min søster i fredags.

Her er et FØDSELSDAGSTILBUD for COOP MEDLEM. Skift til eesy 500 kr i bonus. Og 29 kr i 2 mdr.


Click på grøn 'Bestil her' og få dette link:


eesy er et lavprisselskab fra TDC.

Her er en Dansk forklaring fra Telmore: Brug din mobil som hotspot - iPhone:


En anden mulighed til din iPad er, at købe en mobilrouter og bestille et 

Datadelingskort Pr. måned til 39,00 kr.

Hilsen Carsten.

Det er ikke rigtig noget jeg kan bruge. Skal have en internetabonnement, hvor der er fri data. Vi er 4 voksne incl. mine tøs er på 19, så der bliver brugt en del data, og skal nå rundt på 3 etager. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 17:07
Her billede fra min YouSee router (efter jeg havde aktiveret det trådløse netværk).

Du må kunne det samme....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2024 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Her billede fra min YouSee router (efter jeg havde aktiveret det trådløse netværk).

Du må kunne det samme....


Klaus
Hvordan gjorde du det? Jeg er godt ikke stødt på det før. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu