|
tangential arm |
Besvar |
Forfatter | |
Anuska
Ny bruger Oprettet: 07-September-2024 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-September-2024 kl. 11:27 |
Jeg har en Beogram 6500 pladespiller med tangential arm, der har virket perfekt indtil nu. Pludselig kører armen frem, ned på pladen, men op igen med det samme. Er der nogen der ved hvad fejlen skyldes og evt hvad det koster at få repareret den.
Redigeret af Anuska - 07-September-2024 kl. 11:27 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skriv b&o rep til google og vælg den nærmeste. De har nok priser på hjemmesiden, og ellers ring.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Anuska
Ny bruger Oprettet: 07-September-2024 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan naturligvis godt finde ud af at Google et værksted, og kender da også et godt sted i Odense men jeg tænkte der var nogle kloge hoveder herinde der kunne fortælle om det var Bjørneøjet, eller en mekanisk ting, eller kendte til fejlen, som jeg måske selv kan justere mig ud af…….
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |