|
Denon Avr-X2600H Tilslutning. |
Besvar |
Forfatter | |
Anden1974
Ny bruger Oprettet: 08-April-2024 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-April-2024 kl. 08:59 |
Hej.
Har følgende komponenter jeg skal have tilsluttet,hvordan laver jeg kablingen bedst/rigtigst mellem enhederne.Evt link til guide. -LG 65" -Denon Avr-X2600H. -Waoo TV Boks -Xbox One S.(Til bluray film) Mvh Anders
|
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså... jeg har ladet mig fortælle, at selvom receivere understøtter alt hvad man nu kunne få behov for, så kan det give bøvl at koble alt til receiveren, og der fra til TV'et. Men det er sådan jeg har gjort indtil nu, og det har ikke givet bøvl.
Denne gang har jeg dog koblet alt til TV'et, og bruger ARC/eARC fra TV'et til receiveren. Det er på baggrund af det råd der blev givet af Rasmus (fra flatpanels.dk), som må siges at være rimelig vidende om den slags. Jeg tror dog, at jeg sagtens kunne have gjort det, som jeg plejer. Edit: Vi skal lige vide præcis hvilket LG TV du har, for at kunne give et ordentligt svar. Jeg mener ikke, at din receiver har VRR og ALLM, men det er ligegyldigt hvis du ikke spiller på din XBOX. Hvis du spiller på XBOX'en så ville jeg nok smide det hele til TV'et, afhængigt af hvilket TV det er, og så til receiveren via ARC/eARC. Redigeret af HessiDude - 08-April-2024 kl. 15:08 |
|
Anden1974
Ny bruger Oprettet: 08-April-2024 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok mange tak undersøger lige tv model når jeg kommer hjem
|
|
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har altid sat alt til reciver og ikke haft nogle problemer
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |