|
Virker PS4 controller godt på Apple TV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Generelt har de ikke haft meget held med at få spiludviklere til at vende blikket mod Apple TV. Selv Sky: Children of Light, som blev præsenteret under Apple TV 4K lanceringen udkom ikke til tvOS, da spillet var færdigt.
Jeg tror, at de med Arcade - udover at lave en spiltjeneste - forsøger at lokke spiludviklere til, som så kan vise for andre spilviklere, at der er potentiale. Ift. hvad du skal spille på Apple TV, så synes jeg derfor også, at du først og fremmest skal fokusere på Arcade og så om der er noget, der tiltaler dig derinde.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24752 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil helt sikkert se på Arcade, når jeg får lånt en controller.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |