recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til PS3 system.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til PS3 system.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til PS3 system.
    Sendt: 09-Marts-2010 kl. 17:20
Jeg har på det seneste haft problemer med min PS3, da den f.eks. ikke gider at afspille Heavy Rain samt når jeg downloader spildemoer, så bliver min skærm blå, som hvis den var slukket (altså AV/HDMI skærmen). Jeg havde den derfor til reparation, hvorefter den så virkede. Skærmen var her ikke i optimale lyd- og billedindstillinger hvilket gør at den bliver i 4:3 format (hvilket man får muligheden for, når man f.eks. gendanner standardindstillingerne). Jeg gendannede derefter mine filer fra før med save games, kontoer mm, og så var problemet der igen. Nu har jeg så prøvet at formattere PS3'en samt gendannelse af systemsoftwaren, hvorefter den kan afspille Heavy Rain. MEN, denne gang valgte jeg ikke at mine lyd og billedindstillinger skulle være optimale som jeg normalt gør. Derfor blev skærmen som da jeg havde fået den tilbage fra reparation (i 4:3). Spillet virker! Jeg optimerede derefter indstillingerne, uden at gendanne mine filer, og spillet virker ikke. Jeg har altså fundet ud af, at den ikke kan afspille i spillet i full screen med optimal billed- og lydkvalitet. 
Nogen der kan hjælpe mig med, hvad jeg kan gøre? Er virkeligt ved at være træt af det problem her.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu