recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo forhandler??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo forhandler??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ebola Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo forhandler??
    Sendt: 12-April-2007 kl. 22:04

Hej,

Jeg har tænkt på at købe en Onkyo TX-XR674E surround receiver, men jeg kan ikke finde nogen der sælger dem her i Danmark andet end www.hifi-hammeren.dk

Er der nogen der kender til butikker i Københavnsområdet der fører Onkyo eller evt. andre netbutikker? Eller nogen der har erfaringer med HiFiHammeren?

På forhånd tak!

Søren

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 07:46

http://www.cso.dk/00231/00481/

Hej!

Han har det.....eller skaffer det.

Prisen på denne er 5995,00-men hvorfor ikke bestille den hjem fra Tyskland.......mener den er MEGET billig der.(ca.3500,00dkr.)

Iøvrigt er CSO `s bio i kælderen simpelthen FOR FED(har aldrig set noget lignende..)....og alene den er et besøg værd.

lrev



Redigeret af lrev på jobbet - 13-April-2007 kl. 07:49
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 18:14

Du kan sikkert finde den mange steder som ikke lige er på edbpriser.dk...

Du kan bl.a. prøve er: http://www.best-seat.dk/articlelist.167.224

Jeg har netop købt en sådan receiver. Pænt sagt: Fuck den er fed!  Jeg købte den på nettet i tyskland, og gav 3800,- inkl. forsendelse (508€). Det var hos digital-versand.de - det tog dem bare en måned fra bestilling til den stod i min entre idet den kom i restordre. Jeg købte den via vorkasse (forudbetaling) hvilket jeg ellers IKKE er vild med.

Men, jeg er stadig lamslået over hvor meget man kan få for 4k. Det er et rigtig fedt og gennemarbejdet produkt af høj kvalitet. Og ja, jeg har højttalerne til at kunne høre forskel. For at få noget bedre skal du op i en helt anden prisklasse.

Til top
ebola Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

http://www.cso.dk/00231/00481/

Hej!

Han har det.....eller skaffer det.

Prisen på denne er 5995,00-men hvorfor ikke bestille den hjem fra Tyskland.......mener den er MEGET billig der.(ca.3500,00dkr.)

Iøvrigt er CSO `s bio i kælderen simpelthen FOR FED(har aldrig set noget lignende..)....og alene den er et besøg værd.

lrev

 

Cool tror jeg vil lægge vejen forbi en dag og se kælderen

Er godt klar over at der er meget at spare på den i Tyskland, men det giver muligvis mest mening for mig at købe den i Danmark alligevel, derfor forespørgslen på en dansk forhandler. Tak for linket

Til top
ebola Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

Du kan sikkert finde den mange steder som ikke lige er på edbpriser.dk...

Du kan bl.a. prøve er: http://www.best-seat.dk/articlelist.167.224

Jeg har netop købt en sådan receiver. Pænt sagt: Fuck den er fed!  Jeg købte den på nettet i tyskland, og gav 3800,- inkl. forsendelse (508€). Det var hos digital-versand.de - det tog dem bare en måned fra bestilling til den stod i min entre idet den kom i restordre. Jeg købte den via vorkasse (forudbetaling) hvilket jeg ellers IKKE er vild med.

Men, jeg er stadig lamslået over hvor meget man kan få for 4k. Det er et rigtig fedt og gennemarbejdet produkt af høj kvalitet. Og ja, jeg har højttalerne til at kunne høre forskel. For at få noget bedre skal du op i en helt anden prisklasse.

Tak for linket   Godt at høre at du er tilfreds med den og at man tilsyneladende godt kan stole på digital-versand hvis det skulle blive aktuelt.

Hvilke højttalere har du sluttet den til? Har overvejet at købe et helt nyt sæt eller evt. finde nogen der matcher mine Cerwin-Vega DC-12's "Brian" lyd  Ikke verdens mest forfinede lyd men jeg kan li' den når der nu ikke er nogen der vil forære mig et sæt Focal Utopia Berylium 

Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 14:25

Det er nogle ca. 5 år gamle Audiovector M højttalere (http://www.audiovector.dk/). Serien er idag erstattet af K-serien. Så pendangen hedder idag K3 signature som fronthøjt., K1 som baghøjt. og K-C super som centerhøjt.. Derudover har jeg en Dali sub, som desværre ikke helt kan følge med de andre.Du kan find priser på Audiovector hos ktradio.dk (klik på audiovector i bunden).

Audiovector er en dansk producent. Jeg ved ikke hvem man ellers kan sammenligne deres produkter med, men lyden er vist mest hen imod de engelske højt., altså med blød diskant og mange detaljer. Måske ikke det oplagte valg til en hjemmebio, men nærmere til alm. musik, da de ikke er så tunge i bunden som det tit er krævet til specielt action-film. Men med en sub går det fint.

Du kan helt sikkert finde nogle fornuftige audiovector højt. på dba.dk.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu