|
Solgt: Samsung Galaxy Tab og Dell Streak 7 tablet |
Besvar |
Forfatter | |
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1560 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 11:46 |
Jeg har fået to gamle tablets, som tak for en vennetjeneste.
Da jeg ikke har noget at bruge dem til, vil jeg høre om de har nogen værdi ? Jeg kunne forestille mig, at de måske kunne bruges som remote styring af div. dimser som f.eks. Sonos ?? Samsung Galaxy Tab (1'eren, GT-P1000) Har plads til SIM-kort og microSD. I generelt pæn stand, da den ikke er brugt meget. Har dog 3 mindre ridser i frontglasset og alm. brugsskrammer på den hvide bagside. Der medfølger kun uoriginalt USB-kabel, ingen lader. Den kan lades med enhver USB lader, som kan levere 2A. Den er opdateret med nyeste cyanogenmod, som passer til den og kører forbavsende godt :-) ----------------------------------------- Dell Streak 7 Har plads til SIM-kort og microSD. Ingen ridser eller skrammer. Der medfølger kun uoriginalt USB-kabel, ingen lader. Den kan lades med enhver USB lader, som kan levere 2A. Kører Android 2.2.2 De befinder sig i det sydlige Storkøbenhavn, men kan sendes. Jeg forventer ikke at få det helt store for dem, men der skal lidt til, før jeg gider rende på posthuset med dem :) Så skyd løs.....
Redigeret af quarkir - 20-Oktober-2014 kl. 20:11 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |