|
Erstatning for tx-nr818 |
Besvar |
Forfatter | |
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1418 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2022 kl. 08:24 |
Jeg søger lidt input
Har været noget væk fra området længe og min gamle tx-nr818 undstøtter ikke 4K osv , så kunne godt tænkte mig nogen inputs til en erstatning Skal ikke være dårligere stillet Så tænkte om man kunne finde noget brugt/nyt til 6000-7000kr der kunne slå den af pinden Krav 4K og understøttet de nye spille konsoller Ikke dårligere stillet end audyssey multeq xt32 Skal kunne håndtere preout da jeg bruger en hegel til mine fronter Strømstærk den jeg har nu er en voksen en på 18kg så ikke bare nogen Bilka watt
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Uden at svare på det du spørger om, så vil jeg minde om at man også kan bruge TVet til input switch og sende lyden "baglæns" til receiveren med ARC. Jeg har lige købt nyt 4k TV, men ville ikke ofre +10.000,- en gang mere, på en receiver der sikkert igen bliver HDMI begrænset med HDCP, 8k, eller hvad de nu finder på. Synes egentlig det fungerer OK, og skift mellem de forskellige HDMI input og skift af framerate fungerer betydeligt hurtigere end da jeg havde recieveren mellem projektoren og signalkilderne. Det er da også ærgerligt at sende sådan en bamse på pension bare for det?
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville nok ikke købe en ny ONKYO, da de er gået konkurs i fredags.
|
|
Morten HL
Bruger Oprettet: 10-December-2019 Sted: Odense Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du vil svært ved at finde nyt/brugt i den prisklasse, som vil være en forbedring i forhold til din nuværende receiver. Skal du f.eks. købe en ny med tilsvarende tyngde og effekt, så ryger det nemt over + 20.000 kr.
Hvorfor ikke bare sætte din Game konsol til tv og så føre lyden derfra til receiver. Jeg har selv en X -BOX X og en Denon X6700H med 8K HDMI, og jeg har X BOX sat direkte til TV (LG Oled). Efter min mening vil der ikke være nogen grund til at skifte, med mindre du er parat til næste step (Dolby Atmos, Auro 3D etc.) med højde højtalere. (Det giver efter min mening en helt anden hjemme biograf oplevelse i forhold til 5.1, som jeg har haft i mange år. )
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |