|
uPnP Server til Mac / Naim |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2014 kl. 09:36 |
Hejsa
Efter jeg har fået mig en Naim Uniti, vil jeg gerne at jeg kunne streame direkte til dens uPnP del. Jeg kører pt. Mac i hele hytten, og har altid streamet til min AppleTV 2. Generation. Jeg vil dog gerne have mulighed for at streame, uden at min mac skal være tændt. Desuden kunne jeg godt tænke mig at holde det adskilt fra mit iTunes, da jeg har en del low res musik derpå også. Altså samle et server sted hvor jeg ved ALT er i høj kvalitet. Har kigget på denne: http://www.proshop.dk/Netvaerksharddisk-NAS-server/WD-My-Cloud-NAS-System-2TB-2428189.html Nogen der har erfaring med denne? Er den god nok? Er lidt på budget... Andre der har viden omkring Uniti modellen? Nogle nemmere måde at streame på? Min Uniti har ikke nyeste software, men jeg kunne forstå at når den blev opdateret i Januar, så kunne jeg streame via en Naim App fra mit iTunes bibliotek direkte over på Unitien. Det vel også være klasse hvis det kunne ske. Skal siges jeg kører Airport Extreme nyeste gen. Redigeret af Rasmus8D - 12-December-2014 kl. 09:47 |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |