|
chromecast i receiver |
Besvar |
Forfatter | ||
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2015 kl. 23:40 |
|
Ja nok et dumt spørgsmål men kan det ????
|
||
kena
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det kan den godt. Købte i lørdags en chromecast og smækkede den i min Onkyo TX-SR608. Fungerer fint.
|
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samme her og den skifter automatisk HDMI port når du caster til den
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
LeChuck
Bruger Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I min Marantz 7007 virker det ikke optimalt. Den går ned til standard opløsningen på 640x480.
Jeg har dog ikke haft tid til at eksperimentere endnu, så det kan være det kan være det virker med andre indstillinger.
|
||
Juhler
Bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en Pioneer VSX-924, og den skifter automatisk når jeg caster til den som Steen6400 skriver :-)
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor er det smart at sætte den til receiveren? Spørger af nysgerrighed:)
|
||
Juhler
Bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så får du lyden direkte i recieveren, og du har stadig kun 1 HDMI tilsluttet tv'et. |
||
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det betyder også at hvis man f.eks bruger den til Google Play Music, så kan man få lyd ud, uden at skulle tænde tv'et. Men generelt, så bør man slutte alle sine enheder til forstærkeren for, som Bromberg5 siger, så skal lyden ikke først igennem tv'et. Det kan give, og gør det ofte, en ringere lyd.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får og DD+ gennem Netflix. Slår du den til TV, får du ikke denne mulighed.
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvor er det træls den ikke understøtter DTS.
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kunne bestemt være rart, men den er jo decideret lavet til streaming og ingen streamingtjeneste tilbyder DTS alligevel.
At du så kan få lokal streaming gennem blandt andet PLEX, ville gøre det rart med support af DTS. Men det er jo ikke det, den er skabt til. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |