|
OnLive (Alle Gamers skal se dette) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 17:19 | |
En lille men god artikel på hvorfor ideen nok ikke er realistik: |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
nuaa
Bruger Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 01:13 | |
Vis man ser frem til dette skulle man sgu næsten skamme sig!
Onlive = ingen hjemmelavet mods, maps og så videre. Det skulle gerne være mere end nok til få de flest PC gamer til give op allerede nu. Samme tid mister man jo ALT kontrol over et spil, save games ligger på deres severe og ingen offline spil. Så en dag med internet nede = nul gaming. Jeg sidder mig tit til at spille, vis nettet eller tv er nede og jeg er hjemme. Lige nævne konsol spiller også. Der er så mange konsoller spiller der ren faktisk NYDER at spill offline(Især RPG´s og andre historie drevet spil der ligeglad med online). Eller Wii som enlig sælger på "sofahygge" med familien. Kan kun forstil mig at sætte noget flere spiller halløj op vil blive bøvl, da det skal kører over server. Altid sagt jeg også er imod ren download af spil for de stor spil(Små spil som kommer på xbox live arcade eller PSN er nu fint nok). Dette tager jo bare næste skrift og gør det værre..... Og personlig rør jeg heller ikke wifi vis der skal games online. KUN kabel her, hvorfor fanden skulle jeg så nu vælge få den lag fra deres service.... Dette for mig er 10 skridt tilbage i udvikling af gaming! Ideen er god, men har bare for mange problemmer og ulemper. Fremskridt skal ALDRIG ske ved at smide god ting væk! |
||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 07:36 | |
Er du helt sikker på alt dette? Jeg kan godt se problemerne men med alle de problemer almindelig mennesker kan stille bare på et forum, så håber jeg da at udviklerne har tænkt sig bare lidt om |
||
Tech2010
Guld medlem Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 10:00 | |
Ja, udviklerne har nok tænkt sig om, for ellers ville de nok ikke havde annonceret det til en så tidlig udgivelse. Men lad os se hvad tiden viser, for alt kan jo ske, både godt og skidt. Indtil videre har vi stadig ikke fået nogen reaktion fra Sony eller Microsoft omkring dette, hvilket undre mig lidt, men de er garanteret begge i gang med at forbedrede et eller andet, som en slags forsvar eller godt argument til, at OnLive ikke kommer til at være fremtiden. |
||
nuaa
Bruger Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 13:30 | |
intet er sikker :p Men problemmet er jo du ikke ejer spillet overhovedt og ikke har den på din maskine. Jo de kan vel oprette service så man kan lave mods på samme måde med de streamer video af hvad man laver. MEN du kan jo så ikke upload diverse filer du selv har lavet(måske en smule texture også vdere) og del de mods/maps ud bliver jo et helvede da ligger på en fremmed maskine. Beta test mods/maps bliver sindsyg svært. Eneste grund til spilleudviklere støtter det er fordi de vil have ramt på brugt spil og udlejnings market. Læste en god kommentar igår. Vis man ser dette mere som en slags kabel tv, så virker ide jo rigtig fint. (kabel tv opgiver man jo også en helveds del fordel væk for at se mere) Men kan bare ikke lide ide om betale et månedlig gebyr for OnLive også en pris for spillene, så du kun ender med at købe "rettighed til at spille". Men ejer dem ikke mere. Redigeret af nuaa - 30-Marts-2009 kl. 13:30 |
||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 01-April-2009 kl. 16:33 | |
Her er lige et klip fra det. Hvis det kommer til at virke så ser det sku alligevel fedt ud, men der bliver ikke svaret på nogen af de mest relevante spørgsmål. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |