|
S: Logitech Harmony 1000 |
Besvar |
Forfatter | |
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juli-2012 kl. 17:20 |
http://www.trustedreviews.com/Logitech-Harmony-1000-Universal-Remote_Surround-Sound-System_review
Har fået sådan en fætter til overs.. Den fungerer 99% korrekt, eneste lille anke jeg har haft er en lavfrekvent hyletone der kommer lige når den bliver sat i ladestationen. Denne forsvinder igen efter 5 sekunder, så om det er en decideret fejl aner jeg ikke :) Komplet med lader og remote. Med lidt held kan jeg også grave emballagen frem hvis nogen måtte ønske det.. Software til den haves også, men det er for længst uddateret og langt nyere versioner findes til fri DL fra logitechs hjemmeside. Kvittering er for længst parkeret lodret. Jeg er 2. ejer af den, og standen er fin. Befinder sig i Hjørring - Nordjylland, alle bud betragtes som afhentet eller plus porto. HBO: 350 Spørgsmål besvares løbende :) Fyr løs de herrer :)
|
|
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
byder 350,- + pp
hvor lang tid lader du auktionen køre?
|
|
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er noteret..
Regner med at den kører et par dage alt efter hvor hyppigt der nu bliver budt. Lyder det nogenlunde fair for alle parter ? :)
|
|
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
ganske fair
|
|
Tazman
Bruger Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
400 gode danske kroner er budt :-)
|
|
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
400 gode danske kroner er hermed noteret :-)
|
|
vang
Bruger Oprettet: 18-December-2008 Status: Offline Point: 60 |
Funktioner
Tak(0)
|
450pp
|
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
500+porto
|
|
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
500pp er hermed noteret
Skal vi sige den kører til i morgen eftermiddag... Så kan jeg vist lige nå at afsende den, så vinderen har den til weekenden.. (om gud og postDK vil det) :) |
|
Tazman
Bruger Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
550 pp er sendt afsted
|
|
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
og de 550pp er hermed noteret som værende højeste bud.
Jeg synes egentligt jeg har ramt det prisleje jeg nogenlunde havde forventet, så auktionen lukker kl 15.30.. Så har jeg lige en times tid til at få kommunikeret lidt frem og tilbage med vinderen og få smidt den afsted inden weekenden.. |
|
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
Vi slutter her - PB sendt til Tazman :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |