recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Xbox 360 m. spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Xbox 360 m. spil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klyve Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2009
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klyve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Xbox 360 m. spil
    Sendt: 17-Juli-2012 kl. 08:48
Hej forum.
 
Jeg overvejer at sælge min elskede xbox 360, da jeg har fået en PS3 og det er måske lige i overkanten at have begge, så hvis xbox'en kan indbringe en sum penge vil jeg have mig en surround receiver i stedet...
 
Jeg vil derfor høre hvad sådan en bandit kan gå for herinde eller på DBA/G&G.
 
Det drejer sig om en Xbox360 (den gamle, sandfarvede model), med 2 harddiske, 2 controllere, headset og ca. 15 spil, her i blandt CoD:Modern Warfare 2 og 3, Fifa 10, Battlefield 2, Fable 2, Mass Effect 1 og 2 og flere andre.
 
Maskinen har haft 1 RRoD, der er blevet ordnet af MS, hvor de mig bekendt skiftede motherboardet. Dette skete for ca 2 år siden og der har ingen problemer været siden. Maskinen er ca. 4 år gammel.
 
Hvad kan dette indbringe, tror i?
 
På forhånd tak
 
Klyve
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Losty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 09:05
500 kr med lidt held... De er desværre ikke i så høj kurs pt. Er den med component eller hdmi udgang?
Til top
Klyve Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2009
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klyve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 09:08
Det er med component udgang (desværre).
 
Hvis det er prisen, vil jeg hvert fald langt hellere beholde den. Der er så mange kvalitetsspil som man sagtens kan spille igen at det er meget mere værd for mig at beholde den.
 
Tak for dit input!
 
/Klyve
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 09:25
Du kunne jo starte med at skrive hvor den befinder sig.........
Til top
Klyve Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2009
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klyve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af stefthom stefthom skrev:

Du kunne jo starte med at skrive hvor den befinder sig.........
 
Afhænger værdien af hvor den befinder sig, for så transporterer jeg den da gerne et andet sted hen?... Wink 
 
Hvad er den værd i 7400 Herning hvor den befinder sig nu, og hvad er den værd i 8000 Aarhus C, hvor jeg ofte kommer og uden videre kunne tage den med til?... Big smile
 
/Klyve
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu