recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Compaq iPAQ Pocket PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Compaq iPAQ Pocket PC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Qenarye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Oktober-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Qenarye Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Compaq iPAQ Pocket PC
    Sendt: 19-Juli-2012 kl. 18:00
Sælges oldschool iPAQ Pocket PC med dockingstation

16mb plads bluetooth og windows os


Bud kom frisk :)
Til top
Qenarye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Oktober-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Qenarye Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 18:17
Kan det virkelige være rigtigt at ingen lige står og mangler en Ipaq :)
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 19:32
Bange for at det godt kan passe...
Tiden er vist løbet fra dem - jeg forsøgte at komme af med et par stykker for et års tid siden (Hp modellen med telefon)
Jeg havde HBO kr 0 uden det store held ...
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 20:50
Tror helt sikkert også at markedet for ipaq, er længe dødt og begravet, har selv et par stykker som er pakket væk, og ville være tilfreds med 1,5 l pepsi max pr stk. Haha, så tror at de er passé.
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
Qenarye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Oktober-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Qenarye Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 10:44
Hehe Tja i har nok ret, jeg fik muligheden for at arve en hel stak fra arbejdet.. havde da et lille håb men Tiden er nok løbet fra dem.


Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:43
Uha, som tiden går. Var det ca 2005 det var hot at bruge sådan en fætter? Jeg har stadig min liggende i en skuffe, jeg nænner ikke at smide den ud....

J
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6657
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Uha, som tiden går. Var det ca 2005 det var hot at bruge sådan en fætter? Jeg har stadig min liggende i en skuffe, jeg nænner ikke at smide den ud....

J


Undskyld for OT, jeg har en Palm Tungsten liggende
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu