|
Dune 53D lite |
Besvar |
Forfatter | |
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juli-2012 kl. 02:39 |
Denne sælges da jeg har en Dune HD D1.
Den er helt ny, vundet ved Dune selv i konkurrence på Facebook. HBO: 1000 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad kan 53D Lite som en 301'er ikke kan?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se Her
Redigeret af Kallespears - 24-Juli-2012 kl. 16:54 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yes, det har jeg nu læst, men Dune er ikke altid lige flinke til at skrive alt ned. Eksempelvis står der ikke noget om BDMV-understøttelse på 101'eren selvom den lystigt afspiller dette. Jeg kunne blot godt tænke mig at vide hvorfor du mener den er næsten ligeså meget værd som en 301'er, når den nu ser noget dårligere ud i specifikationerne - det kunne jo være, at der mangler noget på Dunes hjemmeside.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det skal være dig svar skyldig, så det var ikke for at være flæbet jeg "bare" linkede til Dune.
Jeg har bare prissat den efter nyprisen på 1499kr jf pricerunner. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |