recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Onkyo/HK receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Onkyo/HK receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Onkyo/HK receiver
    Sendt: 01-Juli-2012 kl. 20:59
Jeg søger en Onkyo/Harman Kardon receiver, meget gerne en 605'er eller lignende. Har brug for 3 HDMI ind og HD-lydformaterne. Umiddelbart søger jeg noget i omegnen af 1000,- kr men skriv hvad du har...

Skal enten kunne sendes forsvarligt eller afhentes i Aalborg-området. Skal du snart en tur til Fyn, så afhentning på ruten Aalborg-Odense kan også lade sig gøre.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:40
Jeg har en 605 i sølv som jeg vil sælge for 1200kr. Fejler intet men jeg havde brug for en forstærker med preut.  Bor i Hjallerup men arbejder i Nr.sundby hver dag.

mvh
Jacob
Til top
JayBee36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayBee36 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:53
Har en sort 608 yil en pris af 1500. Ved godt at det er over dit budget, men et tilbud.
Står i Holsted, men hvis det er aktuelt kan vi mødes ved Kolding.
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 22:35
Dikkedog! :-) Allerede flere bud - skønt! Jeg lader lige tråden køre nogle dage, men regner med at have truffet en beslutning i slutningen af den kommende uge.
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 22:37
Kors, hvor jeg ind imellem hader iphones stavekontrol... Hvis nogen skulle være i tvivl, stod der 'sikkedog' indtil de højere æblemagter greb ind.
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 23:46
@JayBee36... Du har en meeeget gammel pm liggende :-)

Er der andre, der har noget spændende til salg - absolut max er 1500,-
Til top
JayBee36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayBee36 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 01:16
Peter har lige set den, ved ikke lige hvorfor jeg ikke blev logget ind automatisk. Men har den stadig og ringer i morgen.
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu