|
Bedste smartspeaker løsning også til udendørs |
Besvar |
Forfatter | |
Usukjelds
Junior bruger Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Januar-2024 kl. 09:10 |
Jeg har de sidste godt ti år haft et par Sonos-højtalere, som jeg egentlig har været glade for, men vil gerne have noget, der er lidt smartere, så jeg ikke skal have mobilen op ad lommen, hver gang jeg skal skifte kanal/playliste.
Derudover vil jeg gerne have installeret nogle højtalere udendørs i udhæng. Her har Sonos også nogle løsninger, men dog til en ikke helt billig pris. Jeg søger derfor anbefalinger. Skal jeg fortsætte med nyere Sonos, eller skal jeg gå efter google home med trådløse højtalere eller noget helt tredje?
|
|
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7071 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uansaet hvilke systemer du vælger skal de vel betjenes
Telefon eller tablet
|
|
Usukjelds
Junior bruger Oprettet: 02-Juni-2014 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg leder efter en løsning, hvor jeg ud i rummet fx kan sige "Spil P4 Kbh i køkknet" eller en navngiven playliste på Yousee musik, og så starter den uden, at jeg skal have fat i mobilen.
Så er jeg med på, at mere avancerede funktioner skal klares via mobil eller tablet. Jeg er dog af opfattelsen at ovenstående kan lade sig gøre med de smarthome og smartspeaker løsninger, vi har i dag. Hører gerne, hvis det forholder sig anderledes.
|
|
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508 Scandyna 5.1 setup |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu bruger jeg ikke de funktioner, men kan du ikke det med dine Sonos i dag (via Siri)?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7071 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan lidt talestyring med sonos
Google selv mulighederne
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4667 |
Funktioner
Tak(0)
|
Siri virker forbavsende godt og en homepod spiller forrygende godt. Min nabo har sådan en og det er helt vildt hvad den kan når man ber den om det.
Redigeret af Munch - 30-Januar-2024 kl. 12:35 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |