recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Grudge    (Gyser)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketThe Grudge (Gyser)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Emne: The Grudge (Gyser)
    Sendt: 27-September-2005 kl. 22:27
Min søn kom lige med en film på DVD vi skulle se sammen, han var intereseret i at se fars ny tv (Panasonic PV 500) i aktion, så i med skiven i Sony Recorderen og tænde for Pioneer recieveren og så sætte sig tilrette i sofaen og se film, er man til Gysere burde man prøve den film, for pokker nogle effekter der var, konen og svigerdatteren gemte sig bag tæpper, måske nok mest på grund af de lydeffekter der var, men der får man glæde af sit Dolby Surround.
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2005 kl. 11:09

Ja, det er en ok gyser. Jeg har fået den set to gange, men som alle andre gyder, så mister den effekten anden gang.

Jeg foretrækker dog selv at se mine film i Dolby Digital 5.1+ eller DTS. Det kan selvfølgelig også være Dolby Digital, du mente 



Redigeret af Enfen
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2005 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Enfen Enfen skrev:

Ja, det er en ok gyser. Jeg har fået den set to gange, men som alle andre gyder, så mister den effekten anden gang.

Jeg foretrækker dog selv at se mine film i Dolby Digital 5.1+ eller DTS. Det kan selvfølgelig også være Dolby Digital, du mente 

Jo det er rigtigt hvis man ser den flere gange så er der jo ikke så mange overraskelser i den, så flader det noget ud, men jeg syntes bare at der var mange gode effekter i den rent lydmæssigt, snart bag èn så foran og så ved siden af èn.

Jo det var DTS jeg mente

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu