recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 875
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 875

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 21:29
Jeg har selv købt en 876 fra amazon.co.uk og måtte slippe, med alt betalt, ca. 6200kr
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 10:42

Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Jeg har selv købt en 876 fra amazon.co.uk og måtte slippe, med alt betalt, ca. 6200kr

Købte min 875 samme sted for ca. det samme. Fragt var £15.

Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
zemtec Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2009
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2009 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Losty Losty skrev:

Zemtec, en 875'er kan sagtens bi'ampe din fronter f.eks. Og det kræver ikke en extra forstærker. Du bruger bare de udgange fra zone2 stikkende. Dette udelukker dog også 7.1 setup, men hvem har os 8 højttalere inde i sin stue? :)

En Onkyo 875 har en masse sound-modes du kan vælge imellem - bla. Pure Audio (hvor den slår alle kredsløb fra (undtagen HDMI) og sender alt power til dine fronter kun. Og så er der også en der hedder Stereo hvor din sub også spiller med fronterne. Og en masse andre súrround sound modes (bla nogle gode THX modes)

Altså, en rigtig god og stærk forstærker, bare vær opmærksom på det der med varmen, da jeg syntes den bliver mega varm, og var faktisk nød til at lave et custom-made tv-møbel hvor der ku stå uden at brænde sammen ;)



Jeg overvejer at købe et set Dali Lektor 8 da de har en lyd der tiltaler mig, samt jeg lytter en del til youtube.com og andre ringe lydformater.

Men de kan ikke Bi-Ampes, så mit spørgsmål er hvad det gør godt for over alm. setup? Og kan det betale sig og gå ud og smide 2000 ekstra kr. efter nogle højttalere som kan Bi-Ampes?

Jeg kommer ofter til at have kammerater og venner på besøg, hvor der godt kan blive fyret op i nogle timer for stereoen :)
Til top
zemtec Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2009
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 11:42
Ingen der kan tilføje noget ang. Bi-amping?

Er det det værd? Og hvorfor er det man vil Bi-Ampe?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu