recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - webradio 3 på Kiss DP-1500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwebradio 3 på Kiss DP-1500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tupsy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: webradio 3 på Kiss DP-1500
    Sendt: 27-December-2006 kl. 20:30

Jeg har en KIss DP-1500 afspiller.

Jeg bruger firmware Version 2.9.3. som ifølge Kiss hjemmeside skulle være sidste nye version.

Men hvorfor bruger den ikke webradio 3 som standart?
Jeg kan godt bruge webradio 3 ved at gå gennem "TinyStock Portal" i min PC-link.

Er der andre der har noget firmware der kører webradio 3 på deres DP-1500?

M.V.H.
Tupsy.
Til top
Joho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: 2100, Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2006 kl. 21:03

Jeg kan ikke huske det helt nøjagtigt da det er et godt stykke tid siden jeg har brugt min DP-1500, men jeg tror at dengang KiSS lancerede webRadio3 kun implementede denne som standard på DP-558 (og nyere), da webRadio3 layoutet var designet til den højere vertikale opløsning som 558'erne var den første med.

Jeg mener at der, i hvert fald den gang, blev 'skåret' lidt af det nederste af webRadio3 siden hvis man på de ældre 'DP'er linkede til denne side f.eks. via TinyStock Portal.Det var dog kun noget kosmetisk og mener at kunne huske at webRadio3 sagtens kunne bruges alligevel. Men det har du jo også selv set

(Jeg brugte dog aldrig selv webRadio2 eller 3 - brugte en anden portal med 15-20 presets jeg selv definerede..)

Med god hilsen

John
Til top
tupsy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2006 kl. 13:58
Hvad var det for en protal du brugte der?
M.V.H.
Tupsy.
Til top
Joho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: 2100, Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 02:14

Oprindeligt skrevet af tupsy tupsy skrev:

Hvad var det for en protal du brugte der?

Jeg brugte LCD Radio Favorites.

Som jeg husker bruges den således:

Forbind først din KiSS-afspiller til http://kmlindex.free.fr/lcdradio.php (f.eks via Tinystocks) for at registere din afspillerID på LCD Radio Favorites. Her kan man også se sit KiSS afspillerID nederst på skærmbilledet, hvis man ikke kender dette forvejen.

Gå derefter ind på  kmlindex med din pc. Indtast dit DP-1500 afspillerID og der fremkommer så en opsætningsmenu hvor man kan indsætte streamadresser på webradio. (Disse kan bl.a. fås fra Shoutcast)

Se evt. denne tråd hos MPC for nærmere info.

Edit: Fordelen med LCD Radio Favorites er at man kan programmere 16 af knapperne på fjernbetjeningen med sine foretrukne webstationer - og derved høre dem uden at skulle have sit fjernsyn tændt. - Og man har jo stadigvæk adgangen til webRadio2/3 browse'riet via fjernsynet når/hvis man ønsker dette.



Redigeret af Joho - 30-December-2006 kl. 14:53
Med god hilsen

John
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu