recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny CD afspiller, men hvilken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy CD afspiller, men hvilken?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hugi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny CD afspiller, men hvilken?
    Sendt: 01-Januar-2009 kl. 19:27

Først og fremmest vil jeg ønske jer et godt nytår herinde på siten!

Jeg står og skal have mig en ny cd-afspiller til mit anlæg og kunne godt bruge lidt vejledning. Jeg har fået siden anbefalet af en bekendt så jeg håber i kan pege mig i den rigtige retning.

Mit anlæg består af 1x NAD C372, 1x NAD C272 som begge kører som mono blokke og driver mine Mirage M3-si.

Jeg prøvede en Harman Kardon afspiller på anlægget og min diskant blev utrolig skinger og min bass blev meget vag. Det lød væsentlig ringere end på min gamle Yamaha DVD/CD afspiller (DVD-S796).

Så nu går jeg og kigger på NAD C542, men der findes jo så mange så jeg vil være sikker på at jeg smider pengene i den rigtig retning. Jeg regner med at snolde for i omegnen af 5.000,-.

På forhånd tak!

Mvh Hugi

PS: håber jeg har oprettet min tråd i den rigtige kategori!

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 19:35
Måske skulle du kigge lidt på Oppo's DV-983H DVD-afspiller. Den gør nogle af de tunge drenge meget nervøse, både på billed- og lydsiden.

Jeg har én selv, og den er fremragende til CD, HDCD, SACD og DVD-A.

Her er lidt at gumle igennem med masser af links til reviews:

http://www.oppodigital.com/dv983h/default.asp
Mvh Hans
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu