recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Panasonic P42V10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Panasonic P42V10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marniman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Panasonic P42V10
    Sendt: 08-Februar-2010 kl. 10:13
Hej :)

Jeg har hentet mit nye Panasonic P42V10 for 1½uge siden, og vil bare fortælle hvor glad jeg er for den beslutning :)
Det er simpelthen det perfekte TV for mig, og THX profilen er super. Dog kan VieraCast godt blive bedre, men de ting har man jo sin Tvix til ;)

Så lige et positivt opstød, her en røvsyg vinter-mandag Big smile
Mvh. Martin
Til top
jk65116 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2009
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2010 kl. 13:26
Det er nemlig et fantastisk tv :-) Så mangler vi bare at se om viera cast bliver opdateret ifbm lanceringen af 2010 modellerne... Det kunne man da håbe på...

Redigeret af jk65116 - 08-Februar-2010 kl. 13:29
Panasonic TX-P42V10e
Til top
craven Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2010 kl. 17:56
fed Avatar LOL
Mvh
Craven
Til top
Ellegaard74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Sted: Dk
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 18:26
Kan man(du) høre den meget omtalte blæser i dit tv.? Hvad med genskin fra f.eks vinduer eller lamper..? Har det noget nævne værdigt..
Og tillykke med det nye tv.. :)
Mvh.

Lars

Samsung PS50C7705
PS 3 320 GB
Yamaha RX-A 820
Front: System Audio Saxo 30
Center: SA Saxo 10 AV
Bag: SA Saxo 8
Sub: SA Saxo 10
Til top
Wision Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2008
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 18:37
Har selv købt et P42V10 for et par uger siden og tillader mig at svare på Lars's spørgsmål:
Bliver ikke generet af den smule blæserstøj der kommer fra tv'et. Den har ikke en irriterende frekvens og er meget mere diskret end f.eks PS3.
Genskin er intet problem i mit rum, har vindue ved siden af fjernsynet ( se "min hjemme biograf link i signatur, det nye TV hænger samme sted som det gamle, det er bare ikke opdateret endnu ). Det er heller ikke noget problem med loft lampen midt i rummet. Genskin bliver først et problem hvis man har en lyskilde bagved en selv så den ville kunne ses hvis tv'et var et spejl.
Generalt klare tv'et sig rigtig godt i lyse omgivelser. Blev nød til at slukke alt lys for at se film med mit gamle LCD tv, men med det nye kan det ligeså godt være tændt.
Min hjemmebiograf udgøres primært af Dali Ikon 6, Dali Mentor LCR. Drives af Denon 2809 og Rotel 1075.
Til top
jk65116 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2009
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 22:32
Er helt enig med Wision - synes heller ikke blæserne er noget problem. Hvis man går helt og lægger øret ned til kan man høre dem, men som der også bliver sagt er det ikke nogen ubehagelig lyd! 
Jeg er meget tilfreds med mit v10eren, som jeg synes giver et utrolig behageligt og naturligt billede!
I morges opdagede jeg til min store fornøjelse at der er kommet opdateringer på viera cast:-) Men glæden fortog sig dog hurtigt - magen til uambitiøs opdatering skal man da lede længe efter!! Hvad i al verden skal vi med tjekkiske og franske nyheds-apps!!
Panasonic TX-P42V10e
Til top
Gizmodo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2010 kl. 23:27
Har også lige modtaget min nye V10 skærm i dag, og selvom min trofaste PX80 har været fantastisk, så er V10'eren altså på et helt andet niveau. Og ja, THX indstillingerne er SÅ virkelighedstro :)
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 08:23
Kan kun tilslutte mig at V10 er en dejlig skærm, jeg hører heller ikke blæserne på min 50", og har ej heller problemer med genskin. Tilgengæld er den til rep på grund af retention :(
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 09:03

Oprindeligt skrevet af baekgaard baekgaard skrev:

Kan kun tilslutte mig at V10 er en dejlig skærm, jeg hører heller ikke blæserne på min 50", og har ej heller problemer med genskin. Tilgengæld er den til rep på grund af retention :(

Godt du er ærlig og også fortæller om den ene negative side, som overskygger alle de gode sider.

Ikke for at strø salt i såret, men hvad kan man bruge verdens bedste tv til, hvis det har så meget retention, at det skal til rep. Bare et retorisk spørgsmål...

Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 09:25
Også det jeg tænker, heldigvis er forhandleren super, så det var ikke noget problem, de spurgte om jeg kunne tage billeder af det, for at gøre deres arbejde nemmere (jeg får mit tv tilbage hurtigere). Det gjorde jeg så, så nu venter jeg spændt.
Men helt ærligt, det er da underligt at man stadig kæmper med retention. Nogen der ved hvorfor det opstår?
Til top
Ellegaard74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Sted: Dk
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2010 kl. 18:32
Takker, men jeg har jo afventet de nye modeller og vil sige at medmindre de bliver haglet ned når de bliver testet tror jeg nok jeg napper et V20 som det næste tv.. :)
Mvh.

Lars

Samsung PS50C7705
PS 3 320 GB
Yamaha RX-A 820
Front: System Audio Saxo 30
Center: SA Saxo 10 AV
Bag: SA Saxo 8
Sub: SA Saxo 10
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu