recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lg 60 ps 4000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlg 60 ps 4000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: lg 60 ps 4000
    Sendt: 08-Marts-2010 kl. 13:48
Jeg har købt en lg 42lf2500 til 3200kr.- helt ny ikke pakket ud med levering altså personen kom til mig med denne skærm helt ny 3200kr.- hans faktura lagde han på min pc på skrive bordet og kunne se at serienr på skærmen og serienr på hans faktura passet sammen  og hvis der skulle ske noget med skærme skulle jeg bare ringe til ham eller ringe til infocare.dk  og problemer vil blive løst hvis der skulle komme sådanne et.
 
Men har nu ringe til ham for at få en pris på et lg 60 ps 4000 med levering  og prisen er meget lav i forhold til diverse internet butikker vi snakker meget lavt  og igen er det sådanne at han kommer med den(lg 60 ps 4000) vi pakker den ud tjekker serienr på skærmen og hans faktura om de passer og det gør de som regl  han få penge derefter efter vi har pakket ud set serienr o.s.v
 
der er ca 1 mdr leveres tid som jeg godt kan vente på nærmeste til den pris han skal havde ikke noget med penge først eller som han siger kan kommer ikke til at ligge inde med den og det er da også rigtigt han bor ca 12-15km fra mig  og har da også hans adresse via hans faktura
 
Men hvad skal jeg være bange for??? det lyder næsten for godt til at være sandt ikk selvfølgeligt kender i ikke prisen på denne skærm lg 60 ps 4000 som jeg gøre men hos diverse internetbutikker er den ca  13500kr.- ikk   men igen hvad skal jeg pase på her har handlet hos ham før igen ingen problemer bor ca 12-15 km fra mig  pengene først når jeg har set varen og pakket ud
 
Parasound.
 
 
 
 
 
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu