recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr Andreasen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af afspiller
    Sendt: 10-Januar-2008 kl. 16:44

Hej

Jeg har brug for jeres personlige vurdering! Jeg håber og tror på at brugerne af dette forum har bedre indsigt i udviklingen og derved større belæg for at udtale sig end jeg selv.

Har lige været i Hifiklubben (ved godt at de ikke har høj popularitet herinde..) og set på en Denon dvd-3930.

Den er lige nu sat ned fra 10.999 til 6.999, så det virker som et knald-tilbud.

Mit spørgsmål er så bare, om det er et godt køb, eller om DVD snart bliver udfaset af en ny teknologi, på samme måde som VHS blev det af DVD?

7000 er helt sikkert smertegrænsen for mig ang. pris på afspiller, så spørgsmålet er om det bedre kan betale sig at vente på Denons Bluray og så købe den mindste model af disse når de introduceres? Bør det have nogen betydning for udfaldet at 3930 opskalerer til 1080p?

Jeg ved at det er et meget subjektivt emne, men ønsker egentlig også bare at høre lidt om hvad i ville gøre.. Det er for øvrigt meget vigtigt for mig at lyden er rigtig god!

Mvh Kristian

Denon AVR-3805, Denon DVD-3930, B&W DM 6 serie surround, JVC billedrørs-TV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu