recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX-P42G20 Sølv WAUW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTX-P42G20 Sølv WAUW

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Whitehartdane Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: TX-P42G20 Sølv WAUW
    Sendt: 23-Marts-2010 kl. 17:17

Nøj den er flot. Suverænt og lækkert design..

Godt jeg ikke købte den sorte. Den er er bare lækker i sølv.

Den skal ses

Lige set den idag i det lokale Panasonic Center.

Redigeret af Whitehartdane - 23-Marts-2010 kl. 17:17
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2010 kl. 19:02
Overvejer den også kraftigt til mig selv. Jeg er ikke meget for Panasonic's design, men lige præcis denne model, qua at den er i sølv, ser ud til at tilføre designet et friskt pust, så længe den hænger på væggen, for foden er som sædvanlig ikke ret køn, og lettere klodset. Hvilket Panasonic-center var det?

Der er dog bare et problem, og det er at sølv-modellen ser ud til at blive lidt dyrere end sort-udgaven, men sådan er det nu altid. Prisen er dog den samme på f.eks. Av-connection.dk, men spørgsmålet er så, om det ikke bliver sort-udgaven som forhandlere løbende vil føre prisskrig på, hvor sølv-udgaven holder sig lidt mere tilbage, som en model Panasonic hvor Panasonic kan tjene lidt mere.

Har også tidligere måttet punge ekstra ud for henholdsvis hvide udgaver af Samsung og Sony. Dog er salgsværdien også højere:)

Redigeret af vasif - 23-Marts-2010 kl. 19:17
Til top
Whitehartdane Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 13:01
Prisen er den samme hos nbradio.dk
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 13:24
LOL Overvejer også om ikke jeg skal købe den i sølv. vasif: prisen er også den samme hos av-connection der har den til kr. 10900, dog er den ikke på lager Smile 
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 18:42
Jo Jo, nuvel er prisen den samme nu, men lur mig om ikke G20 i sort efterhånden falder i pris ret hurtigt. Forhandlerne har det jo med at føre priskrig, det gjorde de såmænd med de gamle Pana-skærme, og efter et par måneder på markedet var prisen allerede faldet markant. Det er først her jeg vil slå til, men så er det jo spørgsmålet om sølv-udgaven går samme vej, eller prisen bliver mere eller mindre fast, måske med en lille prisændring. I forvejen er det jo også begrænset med forhandlere, som sælger Sølv-udgaven, og det betyder også mindre konkurrence på prisen.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 18:07
Så skete det allerede. Prisen på sølv-udgaven er steget, eller så er det sort-udgaven der er faldet, så sølv-modellen selvfølgelig lige skal koste 1000 Kr. mere, både hos AV-Connection og NBRADIO, hvoraf sidstenævnte dog kræver man køber G20 på nettet i sort, for at få den til den gode pris.

Det er præcist som jeg forudså.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 18:15
Ja prisen på 50G20 er faldet med 300kr siden jeg fik mit for 8 dage siden , hos NB radio..Nu koster det det samme som 46G20 , men hold da op hvor er jeg glad for at jeg valgte et 50". Men det er jo smag og behag med sølv eller sort ramme , jeg er til sort , ellers havde jeg nok ventet på et 50V20 ....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja prisen på 50G20 er faldet med 300kr siden jeg fik mit for 8 dage siden , hos NB radio..Nu koster det det samme som 46G20 , men hold da op hvor er jeg glad for at jeg valgte et 50". Men det er jo smag og behag med sølv eller sort ramme , jeg er til sort , ellers havde jeg nok ventet på et 50V20 ....
MVH
Hehe, G20 er vel egentlig også blå.. LOL
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Dylmer Dylmer skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

MVH
Hehe, G20 er vel egentlig også blå.. LOL
Ja det er der jo nogen der påstårLOL , men der hvor det står er det sort , men det kan da være det kommer , når og hvis vi får noget sol...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu