|
Manglende optagelse Panasonic tv |
Besvar |
Forfatter | |
fkjfkj
Ny bruger Oprettet: 20-August-2020 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-September-2024 kl. 19:17 |
Har pludselig fået følgende problem med vores ca 5 år gamle Panasonic oled tv med dobbelt tuner.
Når man laver en timerprogrammering er det ikke på usb harddisken bagefter. Facts. Den viser de sædvanlige 2 beskeder den hvor man skal trykke på ok, og den at den faktisk stater på klokkeslettet. Flere forskellige kanaler prøvet uden resultat. Der er forbindelse til usb harddisken,. Man kan sagtens se tidligere optagelser. Stikforbindelser checket. Begge turnere virker. Hvordan kommer jeg fejlen nærmere. På forhånd tak
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4671 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan et TV har jeg også haft, det ser ud til den optager, men der kommer ikke noget på harddisken. Jeg vænnede mig til at genstarte TV’et inden jeg satte timeren ( træk stikket eller sluk kontakten i 10 sek ). Det betød den optog korrekt så jeg kunne se optagelsen bagefter.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
fkjfkj
Ny bruger Oprettet: 20-August-2020 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virkede takforhjælpen
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4671 |
Funktioner
Tak(0)
|
Supergodt og selvtak
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |