recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brændte skiver på sony dav s300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrændte skiver på sony dav s300

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MisterCph Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Brændte skiver på sony dav s300
    Sendt: 16-Juni-2006 kl. 13:25

Hej gruppe.

 

Sjovt.......

Jeg har lige købt en thomsonDTH8550E dvd-harddiskoptager, og jeg har en sony dav s300 dvdafspiller også.

Jeg har hidtil kunnet afspille mine brændte dvd-r film i min sony, pludselig vil den ikke afspille, men skriver "c:13:00", nu prøvede jeg så at tage en anden af mine brændte film, og kom så den i min sony, og lod den afspille et kort minut, satte den skive i, som ikke ville køre før, den kører nu perfekt igen, den skive min sony ikke ville køre før, havde været en tur i min thomson harddiskoptager, og var blevet afspillet derfra, eh, har i et bud, på hvad fanden der er gået gak i, det virker som om, der sker noget med de dvd-skiver som ryger en tur til afspilning i min thomson.....?

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 13:39

Hej MisterCph.

Jeg får selv en sjælden gang i mellem en C:13:00 på en ældre Sony DVD-afspiller, jeg har. Hver gang har det været lidt snavs på skiven, der gjorde det. Prøv at tørre disk-skuffen af for støv o.l. (i tør sommervarme kan den suge lidt til sig) og hold naturligvis også skiverne pinligt rene.

Hvis det fortsætter og ikke har med snavs/støv at gøre kunne du skifte medier til nogle bedre. Der er stor forskel på kvaliteten, og Sony'er kan være lidt kræsne.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu