recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bredbånd og opsigelses Fullrate.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBredbånd og opsigelses Fullrate.dk

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
kimjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Thomas1974 Thomas1974 skrev:

en lidt mindre uforsonlig stil ville nok gavne. Har kun gode erfaringer med fullrate, men sviner man folk til, får man jo igen af samme skuffe.

[/QUOTE]

Som jeg læser det er det fullrate som er uforsonlig. At man ikke svarer på 3 mails er for dårligt. At man vælger først at svare på en opsigelse er da noget svineri.Men du har ret man får fra samme skuffe. Men her er det bare fullrate som er uforsonlig og skal have fra den skuffe. Det er da dårlig kundeservice det som er sket her. Men fulllrate kunne jo starte med at sige undskyld og prøve om ikke en dialog er mulig.

Mvh
Kim Jensen

Mine dvd'er
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Du har skrevet til dem d. 14 og d. 16 - er det ikke lige lovligt lidt tid at give dem for at hjælpe dig?

Med yousee kan det tage næsten en uge at få svar, så mon ikke du burde tage og finde julehumøret frem og være lidt mere tålmodig?

At andre forhandlere skulle have samme kundeserviceniveu som yousee kan jeg ikke lige se skulle været en god ting.....



Du læser jo mit indlæg forkert - jeg mener:

Det er ikke alle som har en ansat til kun at servicere DIG. Du har valgt et firma som er kendt for billig internet - hvor er det mon de sparer?

Din forbindelse er sikkert for hurtig ift. kobberkvaliteten. Om dine naboer har købt 100 mbit, så er det fuldstændig ligegyldigt. Hastigheden er altid mindre, og de selskaber som kan deres kram, de justerer på hastigheden ift. kobberkvaliteten for at undgå udfald.

Men jeg synes ærligt talt du bør give dem en chance - at de ikke har besvaret dine mails når det er mest belejligt for dig, så kunne det skam godt være de kunne hjælpe. Så vær lidt imødekommende, og giv dem den chance.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af kimjensen kimjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas1974 Thomas1974 skrev:


en lidt mindre uforsonlig stil ville nok gavne. Har kun gode erfaringer med fullrate, men sviner man folk til, får man jo igen af samme skuffe.


Men fulllrate kunne jo starte med at sige undskyld og prøve om ikke en dialog er mulig.



Øh, er det ikke også det de gør? - det er dem som har ringet ham op - men selvfølgelig, hvis ikke kunden er imødekommende, så kan det være ligegyldigt


Redigeret af Anima - 21-December-2008 kl. 14:46
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Du har skrevet til dem d. 14 og d. 16 - er det ikke lige lovligt lidt tid at give dem for at hjælpe dig?

Med yousee kan det tage næsten en uge at få svar, så mon ikke du burde tage og finde julehumøret frem og være lidt mere tålmodig?

At andre forhandlere skulle have samme kundeserviceniveu som yousee kan jeg ikke lige se skulle været en god ting.....



Du læser jo mit indlæg forkert - jeg mener:

Det er ikke alle som har en ansat til kun at servicere DIG. Du har valgt et firma som er kendt for billig internet - hvor er det mon de sparer?

Din forbindelse er sikkert for hurtig ift. kobberkvaliteten. Om dine naboer har købt 100 mbit, så er det fuldstændig ligegyldigt. Hastigheden er altid mindre, og de selskaber som kan deres kram, de justerer på hastigheden ift. kobberkvaliteten for at undgå udfald.

Men jeg synes ærligt talt du bør give dem en chance - at de ikke har besvaret dine mails når det er mest belejligt for dig, så kunne det skam godt være de kunne hjælpe. Så vær lidt imødekommende, og giv dem den chance.

Det er sjovt som folk altid skal forbinde serrvice og prisniveu.

Deres priser er ikke meget forskellige fra andre på markedet. Desuden er det ligegyldigt hvad man har betalt for et produkt. Det pågældende firma skal altid overholde købeloven og det mener jeg ikke de har gjort.

Du vil åbenbart ikke forstå at jeg har givet dem en chance, Men fair nok, det må du jo selv bestemme....

Hvis alle forbrugere bare sagde ja og ammen uden at sætte ? ved det de får for deres betaling, ville det da først se sort ud....

Go jul

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af kimjensen kimjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas1974 Thomas1974 skrev:


en lidt mindre uforsonlig stil ville nok gavne. Har kun gode erfaringer med fullrate, men sviner man folk til, får man jo igen af samme skuffe.


Men fulllrate kunne jo starte med at sige undskyld og prøve om ikke en dialog er mulig.



Øh, er det ikke også det de gør? - det er dem som har ringet ham op - men selvfølgelig, hvis ikke kunden er imødekommende, så kan det være ligegyldigt

Du læser den her sag som du selv vil og som den passer ind i dit billede...

De er jo netop ikke startet med at sige undskyld, de ringede mig først op efter at jeg havde opsagt produktet fordi de ikke reagerede og fordi prouktet ikke virkede som det skulle...

der gik altså omkring 8 dage fra den første mail, til de kontaktede mig om support, og det var kun fordi jeg skrev om min sag på deres forum (som de desuden slettede).......

Det er ikke service og slet ikke hvad de selv reklamerer med. Beklager hvis det ikke lige passer ind i dit billede ;-)

 

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 15:28

Fullrate.dk har d.d. indvilliget i at opsige mit abonnement.

Derfor lukkes sagen fra min side.

Go jul og godt nytår

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Fullrate.dk har d.d. indvilliget i at opsige mit abonnement.

Derfor lukkes sagen fra min side.

Go jul og godt nytår



Det er fordi de efter min mening SKAL gøre det.

Varen er at betragte som en ganske almen vare. Virker den ikke tilfredsstillende, så er det forhandlerens ansvar og mulighed (forpligtigelse) at enten:

1. Få den til at virke tilfredsstillende

eller

2. Hæve aftalen, mod at kunden får sine penge retur.

Det der med 14 dages opsigelse og bindigsperiode er spild af 3 siders god tastetryk, når vi snakker om en vare der ikke funger fra start. Begge begreber er principielt afhængig af, at varen funger ved levering. Det er det som alle handlende går ud fra. Derfor er det DET der er det afgørende tidspunkt. Og man vil altid få medhold, når/hvis man render ind i problemer med vare der ikke funger fra start.

Dette er min opfattelse af lovgivningen, uanset om det er forbrugerstyrelsen eller telestyrelsen.

Apropos det der med at fraskrive sig fortrydelsesretten, så mener jeg bestemt det blev stoppet for nogle måneder siden. Men uanset om den ekesisterer endnu, så er forudsætningen stadigvæk, at varen funger ved levering. Det er ganske enkelt hele grundlaget for at kunne lever en vare og evt. fraskrive/overskride noget som helst.



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu