|
Løst: Kan ikke slå spørg før køb fra på iOS |
Besvar |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-August-2020 kl. 20:44 |
Jeg forsøger, at slå spørg før køb fra, på datterens konto. Det er hendes egen konto, hvor hun har skullet spørge før køb, men nu kan det ikke slåes fra. Går ind i min iPhone i indstillinger, mit navn og går ind i familiedelingog ind under hendes navn, hvor det efter jeg kan læse mig frem til, skulle kunne gøre set. Men jeg kan ikke finde det. Hjælp.
Redigeret af Flemming Larsen - 21-August-2020 kl. 12:32 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
kan du ikke bare ændre hendes status til voksen?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det står der faktisk i forvejen.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
men så er det vel på hendes mobil ud skal indstille det og ikke din egen. Under Medier og køb på hendes profil?
Redigeret af DanishCanadian - 20-August-2020 kl. 21:56 |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det kan da godt være. Må prøve i morgen.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, men jeg ændrede til hendes rigtige alder, og så kunne jeg slå det fra.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |