recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sort DVD med HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSort DVD med HDMI

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Emne: Sort DVD med HDMI
    Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 14:54
Som overskriften antyder. Jeg søger en sort DVD-afspiller som har følgende egenskaber:

HDMI udgang
optisk udgang

Dertil ville det være rigtigt rart hvis den også kunne:

Afspille DivX/Xvid
Gøres kodefri

Endnu en ting er at den skal være BILLIG - her snakker vi altså omkring 500-1000,-

Har i nogle foreslag? Jeg køber gerne i Tyskland!
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 15:52

Blot for at være nysgerrig.

Du vil have HDMI og optisk ud. I det ligger jeg lidt, at du vil have noget tabsfri overførsel, hvilket må betyde at kvaliteten er vigtig.

Men samtidig vil du have et billigt produkt, som med næsten garanti ikke har den store glæde af de 2 ting??

Ret mig hvis jeg tager fejl, men er en smule forviret.

HDMI og optisk gør ikke afspilleren bedre alene. En kæde er ikke stærkere end det svageste led, og hvad hjælper det at overføre et siganl tabsfrit, hvis ikke det er et ordentligt signal?

Skal ikke udelukkes det findes. Men med et budget på max 1000kr, og gerne under, har jeg ikke umidelbart nogle bud, hvis du samtidig forventer en smule kvalitet.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7047
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 17:09

måske for et par 100 sedler mere kan du finde nogle

http://godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=DVDHD860

Men om den er sort over det hele ved jeg ikke

 

 

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 20:53
høj pris er ikke altid ensbetydende med god kvalitet - og det modsatte gør sig også nogle gange gældende.

Det handler især om hvilket mærke der sælges (som fx at gucci er dyrt, men ikke nødvendigvis godt) samt hvilke features et produkt er udstyret med.

Her efterlyser jeg fx ikke en afspiller med indbygget scaler, netværkstilslutning eller andre smarte finesser. Der skal læses et digitalt signal og dette skal føres videre digitalt - i min verden ikke noget som kræver mere end et alm. dvd-drev... tja der skal reelt ikke engang være en DA konverter i så prisen burde kunne bringes betragteligt ned... men eftersom hdmi stadig er "nyt og smart" tillader producenterne sig nok at tage flere penge for det...

men jeg takker hansie for buddet - hvis der er andre alternativer så kom endelig med dem.
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 18:01

Jeg har lige købt den til 1199(expert) og tog sådan ca 2 sekunder at få op at køre HD860 fra samsung, spiller fint med LE26r72bx fra samsung også.

Syntes selv det er en pæn lille afspiller, har kun lige kaste spider man 2 på for at teste det hele virket, men kunne godt bruge hjælp til farverene på LCD hvis nogen har en god opstilling på dette lcd...

Men skriv enlig hvis der er noget og jeg vil se om jeg kan teste det, er ikke Hifi nørd..

Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 18:07
Hurtig søgning på hifipriser.dk

Her

/Ulrik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu