|
Pioneer DV-696AV som cd-spiller? |
Besvar |
Forfatter | ||
Per K
Bruger Oprettet: 20-November-2003 Sted: Norway Status: Offline Point: 81 |
Emne: Pioneer DV-696AV som cd-spiller? Sendt: 02-September-2006 kl. 15:28 |
|
Jeg har tenkt å kjøpe en ny dvd-spiller, og ønsker at den også skal være god som cd-spiller. Så jeg lurer på om denne spilleren også er godt egnet til dette?
|
||
Per K
|
||
Per K
Sendt: 04-September-2006 kl. 11:57 | |
Kanskje jeg formulerte meg litt "uklart". Det er sånn at jeg nå bare har sølv-komponenter, untatt min gamle Sony cd-spiller som er sort. Så når jeg nå kjøper en ny dvd-spiller (Pioneer DV-696AV), lurer jeg på om den er like god både som cd-spiller og dvd-spiller. (For da kan jeg fjerne den gamle sorte).
|
||
Per K
|
||
Per K
Sendt: 05-September-2006 kl. 12:44 | |
O.k. Da tolker jeg det sånn at ingen har prøvd den som cd-spiller
|
||
Per K
|
||
Per K
Sendt: 11-September-2006 kl. 15:36 | |
Jeg har nå kjøpt den, og kan meddele at den egnet seg godt også som cd-spiller ;-)
|
||
Per K
|
||
J.F.L
Guld medlem Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
Sendt: 04-December-2006 kl. 12:10 | |
Jeg kunne da godt tænke mig at høre folks erfaringer med denne afspiller, især lydkvaliteten når den bruges som CD-afspiller, da jeg ligesom Per K savner en dvd-afspiller, der samtidig er god som CD-afspiller. |
||
zaboom
Super bruger Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Sendt: 04-December-2006 kl. 12:17 | |
...jeg lytter med, da jeg efterlyser det samme
|
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
J.F.L
Sendt: 04-December-2006 kl. 16:34 | |
http://www.digitalvd.de/hardware.php4?ID=80 skriver følgende: CD-Betrieb Auf dem Bildschirm zeigt der Pioneer 696 während der DVD-Wiedergabe nach Druck auf die Display-Taste die nötigsten Informationen wie Track-Nummer, abgelaufene und Rest-Spielzeit an. Das Gerätedisplay beschränkt sich auf die Angabe der Titelnummer und der abgelaufenen Spielzeit des Stückes. CD-Text beherrscht der Pioneer 696 nicht. Über die FR und FL Chinch mit dem Verstärker verbunden, zeigt der 696 ein sehr homogenes, lebendiges Klangbild. Die Staffelung gelingt in der Breite wie in der Tiefe, so wie wir es von den Burr-Brown Wandlern gewohnt sind. Der Pioneer 696 kann auch einen Mittelklasse CD-Player problemlos ersetzen. |
||
J.F.L
Sendt: 06-December-2006 kl. 17:05 | |
Alle erfaringer fra ejerne af denne maskine er velkomne ;-) |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |