recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Titel på instrumental melodi...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Titel på instrumental melodi...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 10 minutter siden kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Selv tak 😉

Jeg har redigeret linket i mit indlæg ovenfor - prøv igen.

Det virker - kan godt høre, at jeg har skrevet den en del forkert. Indlægget rettet.

Tak fordi du gad prøve.


Redigeret af mnielsen - 8 timer 1 minutter siden kl. 09:19
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 53 minutter siden kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Selv tak 😉

Jeg har redigeret linket i mit indlæg ovenfor - prøv igen.

Jeg har nu rettet i mit seneste indlæg, og delt denne tråd i Facebook-gruppen "Musik vi kan li'". Så må vi se, om nogen kan høre.....
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 52 minutter siden kl. 09:28
Selv tak 😊

Nej - jeg har ikke glemt noget - gratisversionen tillader kun 32 takter - men gå selv ind på www.soundslice.com:
Opret en konto for 5$
Upload din billedfil og få den konverteret til en komplet spilbar fil
Ret fejlene med de tools der er er i systemet 
Gem filen og del den her igen 

Så har du da gjort, hvad du kunne og folk kan lytte til den fulde melodi og måske genkende den.

Venlig hilsen
Claus


Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 47 minutter siden kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af ClausBP ClausBP skrev:

Selv tak 😊

Nej - jeg har ikke glemt noget - gratisversionen tillader kun 32 takter - men gå selv ind på www.soundslice.com:
Opret en konto for 5$
Upload din billedfil og få den konverteret til en komplet spilbar fil
Ret fejlene med de tools der er er i systemet 
Gem filen og del den her igen 

Så har du da gjort, hvad du kunne og folk kan lytte til den fulde melodi og måske genkende den.

Venlig hilsen
Claus



Og det var netop det, jeg havde redigeret i indlægget... Jeg skal jo huske takt og tone - hi-hi!! Her er de sidste takter. Hvis du gider blive ved i samme melodi, altså!! 

Og, omtalte gruppe er offentlig, så du behøver ikke engang en Facebook-konto for at se indholdet i den.
416903808-1833236227096577-2642521472821180504-n-2


Redigeret af mnielsen - 7 timer 45 minutter siden kl. 09:35
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 29 minutter siden kl. 09:51
32 takter er ikke engang nok til resten - så du må selv i gang med en konto på www.soundslice.com ;til 35 kr. - det er derudover jo kun dig, der kan høre fejlene og få dem rettet.

Held og lykke med projektet 😊

Venlig hilsen
Claus

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu