recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel 9 pro (overvejer at returnere)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel 9 pro (overvejer at returnere)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pixel 9 pro (overvejer at returnere)
    Sendt: 14 timer 56 minutter siden kl. 08:37
Hej alle
Min Pixel 9 pro kommer angiveligt i morgen. Den blev forsinket fra YouSee fra start september til start oktober. 
Jeg har i dag en zenfone 10. Og er egentlig fint tilfreds med den. Især størrelsen. 
Det eneste jeg ikke er super tilfreds med er kameraet. Men det er bestemt brugbart til mit behov. Tager egentlig kun billeder af min datter 😂

Anyways. Havde egentlig besluttet mig for at returnere den Pixel 9. Men nu når den bliver leveret i morgen (YouSee sagde jeg bare skulle nægte modtagelse for at returnere. Tosset de vælger at sende den og bruge resurser på det) bliver jeg pludselig i tvivl igen. 

Hvad tænker i? 
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4666
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 42 minutter siden kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Kvaaen Kvaaen skrev:

 
Det eneste jeg ikke er super tilfreds med er kameraet. Men det er bestemt brugbart til mit behov. Tager egentlig kun billeder af min datter 😂


Hej.

Asus Zenfone 10 var Annonceret Juni 29 2023.

Citat: 'The Zenfone 10 introduces a few changes to the camera system, and we're not quite so sure how to feel about them ... ...'
 


Cons
Maximum display brightness is below the standards of the day.
2 OS updates isn't a lot.
Autofocus now gone from the selfie and ultrawide cameras.
No telephoto camera.

Det er svært at rådgive en, der ønsker skifte mobil efter bare et år.

Jeg har selv kig på en Pixel PRO, men hovedsagelig til Video optagelser,
og vil nok vente på næste generation med G5 chip.

Men i går fik med et tilbud fra Mediamarkt i Sevilla, Spanien på en Google Pixel 8 Pro.


Ebays normale pris var 649€, men de ville give mig yderlige 100€ i rabat.
Så jeg og nogle andre fik den tilbudt til 549€. Men de var solgt på ca. en time.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu