recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sikkerhedskopiere iPhone iPad til Macbook Pro?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sikkerhedskopiere iPhone iPad til Macbook Pro?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sikkerhedskopiere iPhone iPad til Macbook Pro?
    Sendt: 9 timer 9 minutter siden kl. 12:12
Jeg er klar over at iTunes ikke findes mere. Så hvordan er det lige man sikkerhedskopierer sine devices til min Macbook Pro?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1401
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 4 minutter siden kl. 12:17
Via iCloud.

Redigeret af Flippo - 9 timer 4 minutter siden kl. 12:17
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8567
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 4 minutter siden kl. 12:17
Det gør du i Finder. Når en enhed er tilsluttet, dukker den op i venstre side af et Finder-vindue, og klikker du på enheden, vil du se et interface identisk med det, der var i iTunes.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 55 minutter siden kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Via iCloud.
Nix det er kluden jeg vil undgå at betale til Tongue
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 52 minutter siden kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Det gør du i Finder. Når en enhed er tilsluttet, dukker den op i venstre side af et Finder-vindue, og klikker du på enheden, vil du se et interface identisk med det, der var i iTunes.
Ja det mener jeg også skal virke. Så da den ber om en opdatering, hvor den desværre meldte fejl, da jeg trykkede installer, så er det der virker. Jeg må se at få den opdatering til at lykkes.

Tak for hjælpen Smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 23 minutter siden kl. 13:58
Det lykkedes at opdatere og iPhonen er sikkerhedskopieret, men iPadden blir ikke registreret. Så hvordan sikkerhedskopierer jeg denne?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu