recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouTube
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouTube

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4521
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 26 minutter siden kl. 14:50
Det var så lidt. Nu må vi se, hvor længe det holder.

Jeg er overrasket over, at der skulle gå 2 dage før nogen reagerede på mit indlæg LOL
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 26 minutter siden kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det var så lidt. Nu må vi se, hvor længe det holder.

Jeg er overrasket over, at der skulle gå 2 dage før nogen reagerede på mit indlæg LOL
Hvordan gør man det på ATV ?
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 55 minutter siden kl. 18:21
Nu har jeg startet denne tråd så jeg tillader mig og gå lidt "off topic" :

Nu har den nye direktør i Norlys fyret 3 topfolk pga. dårlig indtjening. 
Således forventer jeg nu også her store prisstigninger på deres fiber og tv/streaming forretning
i den nærmeste fremtid.

Så igen må der prioriteres her i husstanden. Har godt nok læst mig til at reallønnen sagtens kan holde trit med de generelle stigninger på alting...

Det forholder sig dog ikke sådan for en greenkeeper i en golfklub skal jeg hilse og sige.

Nå vil ikke sidde her og være et tudefjæs Smile Så bare ignorer dette indlæg.


Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 27 minutter siden kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Jens PN Jens PN skrev:

Så igen må der prioriteres her i husstanden. Har godt nok læst mig til at reallønnen sagtens kan holde trit med de generelle stigninger på alting...


Ja, det kender jeg også alt til. Men YouTube er virkelig nogle gribbee. Jeg var tidligere en betalende kunde af YouTube premium lite til 69 kroner, hvilket var en fair pris for et fair produkt.

Men da YouTube droppede deres light produkt, så droppede jeg at betale for YouTube.

Nu kan man selvfølgelig bare sige, at jeg er nærrig, men når man ser på, hvad YouTube opkræver i andre lande, så er prisen i Danmark latterlig høj, og vores myndigheder burde se nærmere på, og det virkelig kan være lovligt at opkræve så høj en pris... specielt set i det lys, at Google har gjort det tæt på umuligt at købe et YouTube abonnement i et billigere EU land (jeg har forsøgt).


Redigeret af Branchekender - 4 timer 27 minutter siden kl. 18:49
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 24 minutter siden kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af Jens PN Jens PN skrev:

Hvordan gør man det på ATV ?


Køber et VPN abonnement, installerer VPN appen på ATV og vælger derefter hvilket land du ønsker dit Apple TV skal benytte.

Jeg bruger NordVPN. Jeg har også hørt godt om SurfShark, men der findes vitterligt 117 andre VPN abonnementer, som du kan købe til en ret lav pris på omkring 20 kroner om måneden ved forudbetlaing betaling.
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 46 minutter siden kl. 20:30
@Branchekender.
Super, tak for svar.

Har "Hide Me" vpn. Af en eller anden grund har jeg ikke tænkt på at de har en ATV app.
Men det har de selvfølgelig Smile

Så det må jeg arbejde lidt videre med.
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu